Gå til innhold

Lurer du på hva en sang heter? Spør her.


Simen1

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har en litt vanskelig request. Jeg mener dette er en relativt kjent sang, ikke noe vg-lista opplegg altså. Men en kjent sang. Eneste lyricsene jeg får med meg er ''when you taking lives'' (noe med ''taking lives'' ihvertfall ^^). Sangen er litt dyster og har mange ord som blir dratt ut og ikke er mulig å høre hva vokalisten egentlig synger.

Vil tro dette er rock/punk eller noe i den duren.

 

Anyone? Litt longshot dette men ^^

Lenke til kommentar
Har en litt vanskelig request. Jeg mener dette er en relativt kjent sang, ikke noe vg-lista opplegg altså. Men en kjent sang. Eneste lyricsene jeg får med meg er ''when you taking lives'' (noe med ''taking lives'' ihvertfall ^^). Sangen er litt dyster og har mange ord som blir dratt ut og ikke er mulig å høre hva vokalisten egentlig synger.

Vil tro dette er rock/punk eller noe i den duren.

 

Anyone? Litt longshot dette men ^^

 

Har du prøvd å google ?

 

Jeg googlet. Fant Shawn Martin - Taking Lives. Høres jo veldig ut som det du er på jakt etter.

Lenke til kommentar
Akk, nå har jeg søkt lenge. Er en sang i en eller annen bilreklame. Går noe sånn som dette : "Here I come, and I am ready..blabla".. Noen? Nei?

 

Det er Skoda Fabia reklamen. Tror snagen heter: "here i come, i am ready" men finner den ikke noen plass. Si ifra hvis du finner den.

 

Eh, har noen funnet denne eller?

Lenke til kommentar
Hva heter sangen i den nye Prison Break reklamen på TV3?

 

Anyone? Hadde virkelig satt pris hvis noen kunne si hvilken sang det er.

 

Er usikker på om det er flere reklamer, men den jeg hørte var ihvertfall den med Nancy Sinatra - Bang Bang (My Baby Shot Me Down)

Jeg hørte en med The Bravery - Believe.
Lenke til kommentar
Har en litt vanskelig request. Jeg mener dette er en relativt kjent sang, ikke noe vg-lista opplegg altså. Men en kjent sang. Eneste lyricsene jeg får med meg er ''when you taking lives'' (noe med ''taking lives'' ihvertfall ^^). Sangen er litt dyster og har mange ord som blir dratt ut og ikke er mulig å høre hva vokalisten egentlig synger.

Vil tro dette er rock/punk eller noe i den duren.

 

Anyone? Litt longshot dette men ^^

 

Har du prøvd å google ?

 

Jeg googlet. Fant Shawn Martin - Taking Lives. Høres jo veldig ut som det du er på jakt etter.

 

Feil. Sangen heter absolutt ikke Taking Lives. Når jeg tenker meg om kan det hende vokalisten synger '' (...) Taking lifes'' Hvis det skulle løse saken ^^

Lenke til kommentar
Hva heter sangen i den nye Prison Break reklamen på TV3?

 

Anyone? Hadde virkelig satt pris hvis noen kunne si hvilken sang det er.

 

Er usikker på om det er flere reklamer, men den jeg hørte var ihvertfall den med Nancy Sinatra - Bang Bang (My Baby Shot Me Down)

 

Nei, tror ikke det er denne, det er en mannlig stemme som synger, tror han synger noe med "something to believe". Prøvde å google teksten, men fant ingenting.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...