Gå til innhold

Lurer du på hva en sang heter? Spør her.


Simen1

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Er det noen som har så dagens episode av MacGyver, episode 58? Hva heter den rolige, vakre gitarsangen som gå om og om igjen gjennom hele episoden? Det høres ut som noe Pink Floyd kunne ha laget, selv om jeg egentlig ikke hører så mye på Pink Floyd.

det var vel episode 136 - Gunz 'N Boyz som gikk idag på tv2.

Lenke til kommentar
Så litt på Hjelpekorpset på Tv 2 Hvor Mariann skulle lage en liste med låter som skulle spilles i et brylupp :D Tror det var nummer 3 på den lista. Skikkelig Oldies sang. Tittelen så tysk ut. Hadde muligens Mit eller Mir i seg =)
The Andrew sisters - Bei mir bist du schoen

Najs ! Takk :D Så du også på det eller ? ^^,

Lenke til kommentar

 

Så litt på Hjelpekorpset på Tv 2 Hvor Mariann skulle lage en liste med låter som skulle spilles i et brylupp :D Tror det var nummer 3 på den lista. Skikkelig Oldies sang. Tittelen så tysk ut. Hadde muligens Mit eller Mir i seg =)
The Andrew sisters - Bei mir bist du schoen

Najs ! Takk :D Så du også på det eller ? ^^,

Bare hyggelig. Jada, passer på å få med meg Hjelpekorpset, artig program. :)

Lenke til kommentar
Populær låt, går mye på radioen. Den går sånt som "gonna crap beacuse you found a new...."

 

Er ikke Alejandro Fuentes - Hell If I du tenker på?

http://www.youtube.com/watch?v=oB_p7aJHK_M

 

 

Er forresten "cry" han synger om det er den sangen du tenker på.

 

"Faen om eg skal drite fordi du fant ein ny"

 

Å faen, hehehe. Det er visst han, trodde det var en annen...Kan ikke fordra den guttungen.

Lenke til kommentar

Hei.

 

Jeg husker en sang som kom rundt 2001. Husker melodien, men ikke noe særlig av teksten. Bare at de sier "the chance we made". Sjanger: house, type avslappende.

 

Musikkviedeoen:

to menn og en dame kjører i en bil, men så får den motorstopp og så må de gå resten. Det er skumring og de går blant annet mye på gress.

 

Dette høres kanskje dumt ut, men hadde vært hyggelig om noen kom på sang og artist

 

Takk for svar.

Lenke til kommentar
Hei.

 

Jeg husker en sang som kom rundt 2001. Husker melodien, men ikke noe særlig av teksten. Bare at de sier "the chance we made". Sjanger: house, type avslappende.

 

Musikkviedeoen:

to menn og en dame kjører i en bil, men så får den motorstopp og så må de gå resten. Det er skumring og de går blant annet mye på gress.

 

Dette høres kanskje dumt ut, men hadde vært hyggelig om noen kom på sang og artist

 

Takk for svar.

 

Sjekk innlegget som kommer foran ditt.

 

Teskten din høres egentlig ikke ut som den, men mer ut som denne:

Endret av Ekko
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...