Gå til innhold

Lurer du på hva en sang heter? Spør her.


Simen1

Anbefalte innlegg

Jeg er på utkikk etter en sang jeg hørte på tvèn for et par dager siden.. Husker ikke kanal eller noe, men var ihvertfall musikkvideo, Minnes at den het king ring - kellan, det noterte jeg ihvertfall, men finner ingen sang eller artist som kaller seg det. Sangen var svensk... Og de sang på svensk "lille prins jeg elsker deg" bare på svensk da..

 

Var utrolig fin, håper noen kan hjelpe meg med å finne ut hvilken sang det er...

 

Det er Ken Ring - Kellan du er ute etter ;)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg er på utkikk etter en sang jeg hørte på tvèn for et par dager siden.. Husker ikke kanal eller noe, men var ihvertfall musikkvideo, Minnes at den het king ring - kellan, det noterte jeg ihvertfall, men finner ingen sang eller artist som kaller seg det. Sangen var svensk... Og de sang på svensk "lille prins jeg elsker deg" bare på svensk da..

 

Var utrolig fin, håper noen kan hjelpe meg med å finne ut hvilken sang det er...

 

Det er Ken Ring - Kellan du er ute etter ;)

 

Du får nok ingeen treff på Kellan... Sangen heter kelian :)

Lenke til kommentar
Jeg er på utkikk etter en sang jeg hørte på tvèn for et par dager siden.. Husker ikke kanal eller noe, men var ihvertfall musikkvideo, Minnes at den het king ring - kellan, det noterte jeg ihvertfall, men finner ingen sang eller artist som kaller seg det. Sangen var svensk... Og de sang på svensk "lille prins jeg elsker deg" bare på svensk da..

 

Var utrolig fin, håper noen kan hjelpe meg med å finne ut hvilken sang det er...

 

Det er Ken Ring - Kellan du er ute etter ;)

 

Du får nok ingeen treff på Kellan... Sangen heter kelian :)

 

Du har helt rett, jeg så feil da jeg leste Wiki-artikkelen om Ken Ring :!:

Lenke til kommentar
Jeg er på utkikk etter en sang jeg hørte på tvèn for et par dager siden.. Husker ikke kanal eller noe, men var ihvertfall musikkvideo, Minnes at den het king ring - kellan, det noterte jeg ihvertfall, men finner ingen sang eller artist som kaller seg det. Sangen var svensk... Og de sang på svensk "lille prins jeg elsker deg" bare på svensk da..

 

Var utrolig fin, håper noen kan hjelpe meg med å finne ut hvilken sang det er...

 

Det er Ken Ring - Kellan du er ute etter ;)

 

Du får nok ingeen treff på Kellan... Sangen heter kelian :)

 

Du har helt rett, jeg så feil da jeg leste Wiki-artikkelen om Ken Ring :!:

Ikk stol på Finner på Wiki :wee:

Endret av BaltusBrun
Lenke til kommentar
Prøver på nytt...alle gode ting er 3 :thumbup:

 

En pop/trance låt som spilles mye på radioen, og typisk ute på byen danselåt.

 

En mann synger noe i refrenget som høres ut som:

 

Dooon`t give up....you gotta give it to me blaaaaaaa bla blaaa you gotta give it to me...dooon`t give up osv...... også mellom di to refrengene tror jeg han synger noe som...

 

You can`t run, you can`t hide..bla bla bla...........time of my liiiiiife! don`t give up....osv den har liksom vært en git i di siste mnd. Please!!!!!!!!! anyone!!!!!!!!!

 

noen må ha hørt den!

 

 

Jeg tipper du tenker på Danny Saucedo - Tokyo? ;) det er i alle fall godlåt;)

 

"Tokyo, you've got the rythme in you, high and low, she's got to do it to you", er litt av refrenget.

Så er det også med, "You can run, you can hide, but this rollercosterride never stops" Som stemmer pretty much overrens med det du snakket om ;)

Lenke til kommentar
Tusen takk, det var Ken Ring - kelian sangen jeg skulle ha vettu...

TUSEN TAKK FOR HJELP..

Noen som vet om lignende fine sanger? Eller noen triste sanger, gjerne norske eller svenske

Bare hyggelig vettu! :) Ja snook har en som jeg ikke huskar navnet på men de har rundt 40 sanger så det skulle ikke være så vannskelig og finne en...

Lenke til kommentar
Leter etter to sanger jeg hørte på P3.

 

Den ene er en litt pop/rock-aktig-sang hvor det synges "break me up" i refrenget, veldig kos sang i grunn. Litt Ida Maria-aktig.

 

Den andre var av The South, men fikk ikke med meg navnet.

De synger "I think she did this all on purpose" eller noe i første eller andre vers.

1: Rilo Kiley - Breakin' Up

2: The South - All on Purpose

Lenke til kommentar

Tenkte å lage en tråd dedikert til hold-musikk på diverse telefonsvarertjenester, men poenget er samme så poster her istedenfor.

 

Prøver å ringe til DNBNor for å spørre om råd til lån og selvsagt er alle konsulenter opptatte og ble litt fenget av den vente-musikken de har. Den er klassisk akkurat nå og veldig fin. Noen som har ringt dit i det siste og har kjennskap til musikken/låta?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...