Gå til innhold

Lurer du på hva en sang heter? Spør her.


Simen1

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Slags pop/rock, synest å huske at sjangeren minnest om killers etc..Kan se får meg at den kan ha blitt brukt i samband med premier league etc themes eller en slags reklame på tv.

 

Hm ... Hørtes det amerikansk eller britisk ut? Hva med The Wombats? Jeg vet at de er brukt i reklamer.

 

Fant ut idag at de var norske, var en som lurte på nett det samme og han visste at det var et norskt band!

Men finner fortsatt lite utav det...

 

Masse takk for hjelpen uansett resultat!

Lenke til kommentar

Slags pop/rock, synest å huske at sjangeren minnest om killers etc..Kan se får meg at den kan ha blitt brukt i samband med premier league etc themes eller en slags reklame på tv.

 

Hm ... Hørtes det amerikansk eller britisk ut? Hva med The Wombats? Jeg vet at de er brukt i reklamer.

 

Fant ut idag at de var norske, var en som lurte på nett det samme og han visste at det var et norskt band!

Men finner fortsatt lite utav det...

 

Masse takk for hjelpen uansett resultat!

 

Endret av untouch4ble
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Slags pop/rock, synest å huske at sjangeren minnest om killers etc..Kan se får meg at den kan ha blitt brukt i samband med premier league etc themes eller en slags reklame på tv.

 

Hm ... Hørtes det amerikansk eller britisk ut? Hva med The Wombats? Jeg vet at de er brukt i reklamer.

 

Fant ut idag at de var norske, var en som lurte på nett det samme og han visste at det var et norskt band!

Men finner fortsatt lite utav det...

 

Masse takk for hjelpen uansett resultat!

 

 

Masse takk for all hjelp :)

Dette var helt korrekt! Kjent fra tour de france som sistnevnt i reklame..

Lenke til kommentar

Sangen som brukes under reklamen til Forbindelser som begynner på Fem, noen som veit?

Den instrumental "sangen" eller den med lyrics? Ihvertfall leter jeg etter navnet på den første - samme som ble brukt i "Chronicles of Rick Roll" traileren og den reklamen for programmet med de to nordmennene på sykkel.

 

Er det jeg vil kalle for episk musikk. Jeg blir ihvertfall rørt av den. Noen som vet hva den heter?

Lenke til kommentar

Hallais

Jeg har desverre sykt lite info å komme med, men jeg håper allikavel noen kan hjelpe meg :)

 

Låten er i grunn ganske rolig (tror jeg) og den har noe dubstep i seg. Det er en mannlig sanger og roper noe sånn som "ey!" eller lignende. Jeg hørte den en gang før sommeren, og glemte den. Men så dukket den opp i en episode av Forbindelser her i forrige uke. Episode 4,5 eller 6. Jeg har ikke muligheten til å gå inn å få sett episoden på nytt, så jeg kam ikke Shazaam'en, men jeg håper noen her kan hjelpe :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...