Gå til innhold

Lurer du på hva en sang heter? Spør her.


Simen1

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vi leter en 90-talls låt som spilles ofte på P4, typisk pop-låt. Fraser med "The only one" (noe i den duren), mye koring, sangens intro er "ooooh oooh oooh ooh" osv, hver setning i verset er etterfulgt av koringen "yeah yeah yeah yeah yeah" (5 ganger yeah). Mulig halvduett, mest mannlig vokal, litt kvinnelig.

 

Det er en låt som "alle har hørt", typisk P4 altså.

 

Vi sliter skikkelig med å finne, noen som har tips? :)

 

Mistenker at det kan være denne røveren fra Grease. Dere må bare vente til refrenget begynner. der synges det "you're the one I want, ooh ooh ooh" og så videre. Finnes sikkert en enda mer lignende albumversjon. Denne er direkte fra filmen.

 

http://www.youtube.com/watch?v=7oKPYe53h78

Lenke til kommentar

Har brukt EVIGHETER på å prøve å lete opp en sang som går rundt i hodet mitt og som tydeligvis er veldig vanskelig å finne. Sangen er for det meste melodi og lite tekst, desto enda vanskeligere å finne den. Eneste jeg kan tipse med er denne delen: "ey...ey...(piano)...ey....opa(?)...(piano)...ey"

En veldig rolig og kjent sang. Har hørt den mange ganger men aner ikke hva den heter. Hadde vært supert om noen vet hvilken jeg mener.

I tillegg: Når det først er tekst er stemmen elektrisk og ganske i bakgrunnen så vidt jeg husker.

Har brukt EVIGHETER på å prøve å lete opp en sang som går rundt i hodet mitt og som tydeligvis er veldig vanskelig å finne. Sangen er for det meste melodi og lite tekst, desto enda vanskeligere å finne den. Eneste jeg kan tipse med er denne delen: "ey...ey...(piano)...ey....opa(?)...(piano)...ey"

En veldig rolig og kjent sang. Har hørt den mange ganger men aner ikke hva den heter. Hadde vært supert om noen vet hvilken jeg mener.

I tillegg: Når det først er tekst er stemmen elektrisk og ganske i bakgrunnen så vidt jeg husker.

Lenke til kommentar

Hmf, blir jævla stressa. Finner ikke navnet på en sang jeg hører sinnsykt ofte her nede i butikkene i Spania. Finner den ikke på spotify listen, men.

 

Usikker på om det er ny, aldri hørt den i Norge før da. Er en dame som synger i hele sangen, jeg tror det er noe med 'super/sexy woman', ganske sikker på at hu sang 'woman' i sangen ihvertfall.

 

Hjelp? Blir frustrert!

Lenke til kommentar

Jazzy og jazzy. Du har Jason Darulo, kanskje M.Jackson?

 

Hmf, blir jævla stressa. Finner ikke navnet på en sang jeg hører sinnsykt ofte her nede i butikkene i Spania. Finner den ikke på spotify listen, men.

 

Usikker på om det er ny, aldri hørt den i Norge før da. Er en dame som synger i hele sangen, jeg tror det er noe med 'super/sexy woman', ganske sikker på at hu sang 'woman' i sangen ihvertfall.

 

Hjelp? Blir frustrert!

Endret av Lami
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...