Gå til innhold

Lurer du på hva en sang heter? Spør her.


Simen1

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Musikkvideoen til denne sangen gikk på MTV NO for noen dager siden. Jeg mener å huske at det er en neger med hvite klær som synger, We love yah, take me to the ocean" eller noe i den duren. Finner ikke noe ved å google. Sangen går kanskje inn under sjangeren techno. Takker for svar!

 

Edit: Glemte å si at han som synger er ved en strand!

Endret av Kingundrum
Lenke til kommentar

Hei.

Jeg bare lurte på om noen her har god greie på musikk som trance,techno,electronic og hause?

Sangen jeg leter etter ble spilt på Axel's Tivoli i år.

Sangen går som dette: begyner med litt dunkemusikk på førsten også synger dem litt nanana, også litt dunkemusikk igjen også beggyner dem og synge oh yeah!

Karusellene ble mest spilt på Waltzer og Break dance.

Han som synger er en gutt, kansje litt hes i stemmen.

Hadde vært glad om noen viste hva sangen jeg leter etter heter!

 

Mvh Pistol

Lenke til kommentar
Noen som vet hvilken sang som er i dexter traileren som går på viasat4 for tiden heter??

 

Let noen sider bak i tråden....dette har blitt svart på en god del ganger.

 

Fint om du avstår fra å svare når du ikke svarer riktig engang. Spørsmålet om låten i Dexter-reklamen er ikke besvart, kun det om Chuck. :)

 

(Og det sier jeg som bruker).

 

Lurer på Dexter-sangen selv.

Lenke til kommentar
Hei!

 

Jeg skal gi dere en liten nøtt, en nøtt der du bør like litt country for å kunne hjelpe meg vil jeg tro!

 

Buck Owens (og flere andre) har en sang som heter "Diggy Liggy", evt. "Diggy Liggy Lo". Her følger en link til tekst og selve sangen : http://www.actionext.com/names_b/buck_owen...y_liggy_lo.html

 

Tingen er at jeg er på jakt etter en nyere verjon av sangen. Jeg VET at jeg har sett den på youtube, men jeg husker selvfølgelig ikke noen navn eller noe som helst forbundet til den videoen. Det er en mann, og en kvinne som synger i denne versjonen, og den går muligens litt fortere enn Buck Owens sin versjon.

 

Og ja, jeg har forsøkt uttallige søk i google og på youtube, uten hell.

Er det noen som har noen forslag ??

 

En liten bump. Er på desperat jakt etter denne sangen!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...