Gå til innhold

Lurer du på hva en sang heter? Spør her.


Simen1

Anbefalte innlegg

Hei, jeg plages med å finne en sang/musikkvideo.

 

Den gjikk på en eller annen musikk kanal i slutten av 90.tallet, starten av 2000.

Det jeg husker, er ei jente som nesten ser ut som en gutt..

som går langs m et fortau, å hører trance/techno/dance musikk, i noen gedigne

hodetelefoner.. å om jeg ikke husker helt feil så var alt i bakgrunnen grått å hu hadde

blått hår elns..

 

Hadde vært digg om noen kjente kjennskap til den..

Skall kansje litt til, men husker ikke mer en d der:P

 

Har saumfart youtube men finner den ikke..

trodde kansje d var Cher, men d var d ikke..

 

Mvh X3on :new_woot:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har hørt en sang på Discovery Channel, det er i reklamen for weekend burnout, på reklame filmen ligger det en mann på ett gulv med ett dekkmerke på ryggen så det ser ut som none har kjørt over han teksten går noe som dette "I'll make you close your eyes" synger noe mer der også men husker ikke hva. Takk for alle svar:)

Lenke til kommentar

ÅRH...!!!!!

 

LES litt i de nyeste sidene i tråden..dette har blitt svart på 199,324tusen ganger.

 

Noen som vet navnet på sangen som går når den reklamen på discovery channel kommer, der en mann ligger på bakken i kramper med hjulspor på seg?

 

"I'll make it close your eyes, Until you realize, How cold it feels to rise." er deler av den som jeg tror er riktige.

 

 

Er veldig mange som har spurt etter denne sangen, bare ta en titt noen sider bakover i tråden...Noen har til og med sendt mail til discovery channel. Man kom vel fram til at den er spesielt produsert for akkurat den reklamen...
Lenke til kommentar
Godkveld!

Noen som vet hvilken sang som blir spilt på Entourage Sesong 5, Episode 3, ca 10 min uti episoden?

Det er en ganske rolig hip-hop sang, med en mann som synger. Han synger blant annet "i'm an up time boy with soho flavor"...

Noen som vet? :)

Hvis du googler [entourage episodes music], kommer du direkte på rett plass..

http://www.hbo.com/entourage/music/season05/episode57.html

:)

Lenke til kommentar

Lurer på en..

 

Ganske sikker på at det er norsk hiphop/rap og jeg mener at oslo nevnes helt i begynnelsen på sangen.

 

De synger på engelsk.

 

Er et refreng eller noe hvor de sier noe sånt som:

 

"Now you know what's up. Tear this whole club/thing up" Veldig usikker på de riktige ordene.

 

Artist kunne gjerne vært madcon eller paperboys f.eks. ligner litt på dem ihvertfall.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...