Gå til innhold

Lurer du på hva en sang heter? Spør her.


Simen1

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg er på leit etter en CD som det ble reklamert for mange ganger på TV for 3-4 månder siden. Den inneholder klassisk musikk som er gjort i pop versjon (klassisk pop?). Husker at coveret var rødt og tror navn på cd/orkester/artist begynte på A.

 

Er det noen som kan hjelpe?

Hvis det er noen andre orkester/artister i denne sjangeren, så gi gjerne tips om dette også.

 

(Flyttet fra eget emne - feilpostet)

Lenke til kommentar

Spør her ettersom jeg har leitet meg IHJEL etter en sang jeg hørte mye på når jeg var liten.. Den gikk på kasett.. Mener det var en østlandsk dame som sang.. husker litt av teksten ( kanskje ikke ordrett)

 

La oss male med rødt

la oss male med blått..

med grønt og gult og blått og alle fargene vi har fått

bare se deg omkring

under reinbuens ring

naturen har en farge på hver minste ting..

 

den gule har den hentet fra solen engang,

den blå har den fått i fra vårt hav..

den grønne var det gresset som gav..

 

 

lalalalalalalal

 

noen som husker???

Lenke til kommentar

Musikkvideoen til denne sangen gikk på MTV NO for noen dager siden. Jeg mener å huske at det er en neger med hvite klær som synger, We love yah, take me to the ocean" eller noe i den duren. Finner ikke noe ved å google. Sangen går kanskje inn under sjangeren techno. Takker for svar!

 

Edit: Glemte å si at han som synger er ved en strand!

Lenke til kommentar

Lurer på et par låter som blir spilt på P3 nå og da. HAr prøvd å brukt TrackID på mobilen, men får ikke noen treff.

 

Noen tekstlinjer:

 

1. Love me, love me, I'm just a lonely boy, love me love me sodapoppin toy. (Rockelåt. Innbiller meg at denne er ei coverlåt elns, for synes å ha hørt teksta før?)

 

2. Hey ho, look at the bonzo. You can have a rest somewhere. you can have my chair. (Litt rolig. Vokalisten høres veldig ut som Madrugada (?))

 

 

Anyone?

Lenke til kommentar
noen som husker???

OM jeg gjør. :love:

 

Denne stammer fra en av Disneys Eventyrbånd fra tidlig 90-tall. Er rimelig sikker på at kassetten het "Vi maler en sang".

 

du har ikke peiling på hvor jeg kan få kjøpt den?

har så lyst å synge den til min nye datter.. hihi

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...