Gå til innhold

Lurer du på hva en sang heter? Spør her.


Simen1

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Gah, har litt hjerneteppe her så poster den her istedet.

 

Det er en country sang som en eller annen kar sang i filmen jeg ikke husker navnet på. Filmen handler om 3 fanger som rømmer fra et fengsel, også begynner de å synge og tjener fett på det. Den første sangen de spiller inn blir en hit, og det er den sangen jeg lurer på hva heter. Litt av teksten "He have no friends to help him (back?).

 

Skulle gjerne hatt en youtube-klipp av sangen. Takk. :)

Lenke til kommentar
Lurer på en..

 

Ganske sikker på at det er norsk hiphop/rap og jeg mener at oslo nevnes helt i begynnelsen på sangen.

 

De synger på engelsk.

 

Er et refreng eller noe hvor de sier noe sånt som:

 

"Now you know what's up. Tear this whole club/thing up" Veldig usikker på de riktige ordene.

 

Artist kunne gjerne vært madcon eller paperboys f.eks. ligner litt på dem ihvertfall.

Lenke til kommentar
Lurer på en..

 

Ganske sikker på at det er norsk hiphop/rap og jeg mener at oslo nevnes helt i begynnelsen på sangen.

 

De synger på engelsk.

 

Er et refreng eller noe hvor de sier noe sånt som:

 

"Now you know what's up. Tear this whole club/thing up" Veldig usikker på de riktige ordene.

 

Artist kunne gjerne vært madcon eller paperboys f.eks. ligner litt på dem ihvertfall.

er jo mulig du finner noe slik:

http://www.google.com/search?hl=no&cli...%C3%B8k&lr=

Lenke til kommentar

Lurer på, av en eller annen merkelig grunn?, en låt som var av typen "irriterende ringelyder". Den er ikke spesielt gammel, kanskje 6 måneder, og den gikk i mange reklamer hvor man kunne bestille ringelyder. Tror det var en liten bjørn eller noe slikt som sang "i love you" eller noe i den stilen. Var hvertfall veldig "koselig" tekst og musikk.

Noen som husker?

Lenke til kommentar

Nettopp ferdig med å se filmen "Wanted" (en av de råeste jeg har sett til nå!) og sangen på slutten var skikkelig kul. Kule gitarriff sådan. Noen som vet hvilken sang den er?

 

Edit: Yahoo Answers har svaret på alt! :D Sangen heter The Little Things av Danny Elfman

Endret av Myst
Lenke til kommentar
Lurer på, av en eller annen merkelig grunn?, en låt som var av typen "irriterende ringelyder". Den er ikke spesielt gammel, kanskje 6 måneder, og den gikk i mange reklamer hvor man kunne bestille ringelyder. Tror det var en liten bjørn eller noe slikt som sang "i love you" eller noe i den stilen. Var hvertfall veldig "koselig" tekst og musikk.

Noen som husker?

 

Schnuffel Bunny - [Hits for Kids Vol 19 #20] Snuggle Song [2:49]?

 

Se filmen hos Youtube

Endret av fredrik
Lenke til kommentar

Hei.

Jeg bare lurte på om noen her har god greie på musikk som trance,techno,electronic og hause?

Sangen jeg leter etter ble spilt på Axel's Tivoli i år.

Sangen går som dette: begyner med litt dunkemusikk på førsten også synger dem litt nanana, også litt dunkemusikk igjen også beggyner dem og synge oh yeah!

Karusellene ble mest spilt på Waltzer og Break dance.

Han som synger er en gutt, kansje litt hes i stemmen.

Hadde vært glad om noen viste hva sangen jeg leter etter heter!

 

Mvh Pistol

Lenke til kommentar
Lurer på en..

 

Ganske sikker på at det er norsk hiphop/rap og jeg mener at oslo nevnes helt i begynnelsen på sangen.

 

De synger på engelsk.

 

Er et refreng eller noe hvor de sier noe sånt som:

 

"Now you know what's up. Tear this whole club/thing up" Veldig usikker på de riktige ordene.

 

Artist kunne gjerne vært madcon eller paperboys f.eks. ligner litt på dem ihvertfall.

er jo mulig du finner noe slik:

http://www.google.com/search?hl=no&cli...%C3%B8k&lr=

 

Har prøvd ;)

Lenke til kommentar

Dette er litt vagt, men jeg prøver:

 

Teknosang, spilles alltid på fester, har et fast litt hardstlående bassrefreng, og hvert av disse introduseres av en litt baklengs/forvridde tromme/synthesizer-lyd? Er alltid for drita til å huske noe av teksten, men den er på engelsk.

 

Hjelp?

Lenke til kommentar
Hva heter sangen i denne reklamen?

 

 

Høres veldig ut som Katie Melua - Just like heaven, men det er ikke den!

 

Jeg ville tro at det der bare var en sang de hadde laget til reklamen. Men er enig at det kunne minne om Katie Melua.

 

Googlet teksten, kunne ikke finne noe der bortsett fra andre som hadde lurt på det samme.

Endret av Ekko
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...