Gå til innhold

Lurer du på hva en sang heter? Spør her.


Simen1

Anbefalte innlegg

Musikkvideoen til denne sangen gikk på MTV NO for noen dager siden. Jeg mener å huske at det er en neger med hvite klær som synger, We love yah, take me to the ocean" eller noe i den duren. Finner ikke noe ved å google. Sangen går kanskje inn under sjangeren techno. Takker for svar!

 

Edit: Glemte å si at han som synger er ved en strand!

 

Noen må vell vite hvilken sang dette er? :p Er foresten en ganske ny sang :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+oiasdf79

http://www.youtube.com/watch?v=MK7DBNu4S1g

 

Er det noen som vet hvem som faktisk har denne versjonen av "Skyter meg på julaften" også kjent som "kyssing", jeg vet at Per Bergersen har orginalen, men, jeg vet også at Trond Henriksen laget en versjon i forbindelse med filmen "Store Gutter Gråter Ikke", men akkurat denne versjonen finner jeg ikke u hvem som har. Det har blitt påstått både Luxus Leverpostei og Bare Egil Band, er det noen som faktisk vet hvem som har den?

 

Freebird!..:)

Endret av Slettet+oiasdf79
Lenke til kommentar

Nei, men versjonen du linket til ska være fremført av Øsekara og befinne seg på en CD gitt ut av Nei til narkotika. Som det står på siden jeg linket til:

 

"Dessverre så ble låta Skyter meg på julaften trykket i 3000 eksemplarer for over 10 år siden og de ble utsolgt med en gang. Det eneste jeg kan bidra med er at to av versjonene ligger her som dere kan laste ned."

 

Jeg linket bare til filmversjonen for å mimre :)

Endret av epifant
Lenke til kommentar

Kan noen fortelle meg hvilken sang dette er? R&B (tror jeg det blir), synges av ei dame, årstallet husker jeg ikke, men er ikke så altfor gammel. Refrenget begynner noe slikt som dette: It's about time we make it official, I know that you know, cause I'm feeling bad about the situation, wanna show the world that I'm your girl... Har prøvd å søke denne teksten i søke motor, men kommer ingen vei, så håper noen kjenner den igjen

Lenke til kommentar
Kan noen fortelle meg hvilken sang dette er? R&B (tror jeg det blir), synges av ei dame, årstallet husker jeg ikke, men er ikke så altfor gammel. Refrenget begynner noe slikt som dette: It's about time we make it official, I know that you know, cause I'm feeling bad about the situation, wanna show the world that I'm your girl... Har prøvd å søke denne teksten i søke motor, men kommer ingen vei, så håper noen kjenner den igjen

Noora - "Official". Fra 1999, om jeg ikke husker totalt feil. :)

Lenke til kommentar
Kan noen fortelle meg hvilken sang dette er? R&B (tror jeg det blir), synges av ei dame, årstallet husker jeg ikke, men er ikke så altfor gammel. Refrenget begynner noe slikt som dette: It's about time we make it official, I know that you know, cause I'm feeling bad about the situation, wanna show the world that I'm your girl... Har prøvd å søke denne teksten i søke motor, men kommer ingen vei, så håper noen kjenner den igjen

Noora - "Official". Fra 1999, om jeg ikke husker totalt feil. :)

 

Der var den, takker så mye :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...