Gå til innhold

Lurer du på hva en sang heter? Spør her.


Simen1

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
det er en svensk sang inneholder tekst som "allting går så godt" og "ligger her å tenker" tror dette blir sunget i refrenget, men ikke 100% sikker. har prøvd å google men fann ikke noe. veit ikke hvordan det skrives på svensk en gang . hehe.. noen som kan hjelpe.

 

Vet du sånn sirkus sjanger?

 

tror den blir kategorisert som pop/dance

 

Hvis du husker litt feil. kan det tenkes at det enten er:

 

Saft - "3-2-1"

 

eller

 

Freestyle - "vil ha dej" (evt. Drömhus sin versjon) ?

 

nå har jeg hørt saft - "3-2-1" og det var ikke den heller..

Lenke til kommentar
Noen som vet om Judas Priest - United er en Manchester United sang? :hmm: Høres slikt ut i mine øre, men kan vell tolkes på mange måter.

Haha, var det jeg også tenkte når jeg hørte sangen :p

Selv om det ikke er det later jeg som :wee:

 

Hva heter den sangen de har på viasat 4 der de viser litt av "Chuck"?

og den der de viser litt av "Dexter"

Hvis jeg husker riktig er det vel "Teddybears sthlm - Cobrastyle" som er i Chuck-reklamen :)

Lenke til kommentar
En sang jeg har lurt på lenge. Tror den egentlig er ganske kjent. Kan tenke meg den er fra 60-tallet. Tror sangen er med i Into The Wild, hvis jeg husker riktig. Vokalisten har lys og rar stemme. Rolig pop/rock. Noen som vet?

 

Hmmm.. Mye av soundtracket til Into The Wild er jo skrevet av Eddie Vedder, med noen unntak, der iblant Angel from Montgomery av John Prine. Det er den sangen i filmen hvor Supertramp synger duett. Kan det være den? Er iallfall nogenlunde fra tidsperioden du nevner, og er en rolig låt. Men får det ikke helt til å stemme med beskrivelsen av vokalisten..

Sjekk forøvrig låtlisten fra filmen her, og se om du ikke finner den der :)

http://www.imdb.com/title/tt0758758/soundtrack

Endret av UlrikBGG
Lenke til kommentar
En sang jeg har lurt på lenge. Tror den egentlig er ganske kjent. Kan tenke meg den er fra 60-tallet. Tror sangen er med i Into The Wild, hvis jeg husker riktig. Vokalisten har lys og rar stemme. Rolig pop/rock. Noen som vet?

 

Hmmm.. Mye av soundtracket til Into The Wild er jo skrevet av Eddie Vedder, med noen unntak, der iblant Angel from Montgomery av John Prine. Det er den sangen i filmen hvor Supertramp synger duett. Kan det være den? Er iallfall nogenlunde fra tidsperioden du nevner, og er en rolig låt. Men får det ikke helt til å stemme med beskrivelsen av vokalisten..

Sjekk forøvrig låtlisten fra filmen her, og se om du ikke finner den der :)

http://www.imdb.com/title/tt0758758/soundtrack

 

Fant den :)

 

Se filmen hos Youtube

Lenke til kommentar

Jeg leter etter en sang som jeg tror er lagt av Røyksopp. Det er en man som snakker/synger et eller annet som "we have reason to belive, that this is the wrong gentleman".

 

Husker de brukte sangen i en video om de forskjellige avdelingene i militæret når jeg var på sesjon. Har leita på youtube og noen lyrics sider, men klarer ikke å finne sangen.

 

Noen som har peiling på hvilken sang jeg er på jakt etter? :)

 

EDIT

 

Fant ut hva sangen heter, Ugress - Reason to belive

 

 

(30min leting, også finner jeg den 2min etter jeg lager en post her :roll: )

Endret av Larssv
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...