vroxynn Skrevet 19. mai 2014 Rapporter Del Skrevet 19. mai 2014 Noen som har peiling på en norsk country sanger som har lagd en cover sang av "I Wanna Do It All - Terri Clark" eller vertfall tatt melodien til den sangen? (Han synger sangen på norsk) Lenke til kommentar
sevs Skrevet 19. mai 2014 Rapporter Del Skrevet 19. mai 2014 Noen som vet hvor introen til denne kan ha blitt samplet fra? Tviler sterkt på at det er riktig. Lenke til kommentar
*F* Skrevet 19. mai 2014 Rapporter Del Skrevet 19. mai 2014 noen som kjenner til hva sangen i denne videoen heter? http://www.tv2.no/2014/05/19/nyheter/sosiale-medier/viral/utenriks/5607516 Lenke til kommentar
Bruker-158599 Skrevet 19. mai 2014 Rapporter Del Skrevet 19. mai 2014 noen som kjenner til hva sangen i denne videoen heter? http://www.tv2.no/2014/05/19/nyheter/sosiale-medier/viral/utenriks/5607516 Lenke til kommentar
buffy88 Skrevet 20. mai 2014 Rapporter Del Skrevet 20. mai 2014 noen som kjenner til hva sangen i denne videoen heter? http://www.tv2.no/2014/05/19/nyheter/sosiale-medier/viral/utenriks/5607516 det står på videoen make the girl dance - kill me Lenke til kommentar
World Of Warcraft Skrevet 20. mai 2014 Rapporter Del Skrevet 20. mai 2014 (endret) Noen som vet hvor melodien fra denne sangen er i fra? Blir gal av å ikke komme på sånt http://youtu.be/kRM02jp9iEM Endret 20. mai 2014 av World Of Warcraft Lenke til kommentar
Luz Skrevet 22. mai 2014 Rapporter Del Skrevet 22. mai 2014 Er det noen som veit hva denna sangen som begynner rundt 40:50 heter ? http://www.tv3play.no/programmer/paradise-hotel/393705?autostart=true Lenke til kommentar
dagr0z Skrevet 22. mai 2014 Rapporter Del Skrevet 22. mai 2014 Leter etter en sang, men har lite å gå på. Det eneste jeg husker av teksten er "it's not easy, it's almost over" eller noe i den dur. Det er en rolig og litt mektig pianolåt med mørke toner og blir sunget av en mann med dyp stemme. Mulig det er en norsk artist, kan høres litt ut som Stephen Ackles. Gjetter vilt at den er fra nittitallet en gang. Mulig det blir sunget noe om en bror i teksten også. Lenke til kommentar
crazylazyboy Skrevet 23. mai 2014 Rapporter Del Skrevet 23. mai 2014 Sikkert bomskudd men Kurt Nilsen - Never Easy? Lenke til kommentar
Bruker-158599 Skrevet 23. mai 2014 Rapporter Del Skrevet 23. mai 2014 (endret) Leter etter en sang, men har lite å gå på. Det eneste jeg husker av teksten er "it's not easy, it's almost over" eller noe i den dur. Det er en rolig og litt mektig pianolåt med mørke toner og blir sunget av en mann med dyp stemme. Mulig det er en norsk artist, kan høres litt ut som Stephen Ackles. Gjetter vilt at den er fra nittitallet en gang. Mulig det blir sunget noe om en bror i teksten også. Kan være denne herligheten her Endret 23. mai 2014 av -Twix- Lenke til kommentar
After8 Skrevet 23. mai 2014 Rapporter Del Skrevet 23. mai 2014 (endret) I det siste har de spilt en sang på radioen - da spesielt P4 - som jeg vil vite navnet på. Jeg har veldig lite å gå på dessverre. De har spilt den mye (Sitter og hører på radioen i skrivende stund, i vente på at sangen skal komme) i det siste. Det er barn som synger i sangen. Usikker på om de synger igjennom hele sangen, men det hørtes i alle fall slik ut. Hvis jeg husker riktig, spilte de også saksofon, og jeg fikk en slags "jazzfølelse" av sangen. Prøvde å huske noe fra teksten, men det er helt blankt nå. Dessverre er dette alt jeg har av informasjon. Jeg håper virkelig det er noen her som vet hvilken sang jeg er på jakt etter. Endret 23. mai 2014 av After8 Lenke til kommentar
Latias Skrevet 23. mai 2014 Rapporter Del Skrevet 23. mai 2014 I det siste har de spilt en sang på radioen - da spesielt P4 - som jeg vil vite navnet på. Jeg har veldig lite å gå på dessverre. De har spilt den mye (Sitter og hører på radioen i skrivende stund, i vente på at sangen skal komme) i det siste. Det er barn som synger i sangen. Usikker på om de synger igjennom hele sangen, men det hørtes i alle fall slik ut. Hvis jeg husker riktig, spilte de også saksofon, og jeg fikk en slags "jazzfølelse" av sangen. Prøvde å huske noe fra teksten, men det er helt blankt nå. Dessverre er dette alt jeg har av informasjon. Jeg håper virkelig det er noen her som vet hvilken sang jeg er på jakt etter. 1 Lenke til kommentar
After8 Skrevet 23. mai 2014 Rapporter Del Skrevet 23. mai 2014 (endret) Tusen takk skal du ha! Endret 23. mai 2014 av After8 Lenke til kommentar
CurSe Skrevet 26. mai 2014 Rapporter Del Skrevet 26. mai 2014 (endret) Vet ikke helt om det kan kalles for en sang, men hva kalles musikken som starter 24 sekunder ut i denne filmen? Endret 26. mai 2014 av CurSe Lenke til kommentar
Lord Britishface Skrevet 26. mai 2014 Rapporter Del Skrevet 26. mai 2014 Det er fra soundtracket til Psycho. http://youtu.be/is2sgWRK7D0?t=47m30s 2 Lenke til kommentar
kjeffiE Skrevet 27. mai 2014 Rapporter Del Skrevet 27. mai 2014 Har en som jeg har prøvd å finne i flere timer nå uten hell. Spurt i chat, gjenkjenner-apper osv.. http://www.twitch.tv/trillebartom/b/532732356 Sangen ca. 14min-17min Evig takknemlig om noen kunne hjulpet meg her! Lenke til kommentar
Mogenzz Skrevet 28. mai 2014 Rapporter Del Skrevet 28. mai 2014 Heisann! Trenger virkelig litt hjelp her. Noen som har peil på hvilken sang dette klippet er fra? Lenke til kommentar
Espyy Skrevet 28. mai 2014 Rapporter Del Skrevet 28. mai 2014 Halloen! Har en sang som jeg absolutt ikke klarer å finne ut av. Har ikke så veldig mye info å gi heller, men samtidig så er det nok ikke en veldig ukjent sang, så det burde forhåpentligvis være mulig å finne ut av dette. Det er tross alt en sang jeg hørte på radioen senest på mandag. Det er en kvinnelig person som synger sangen. Hun er sikkert ikke no eldre enn i 20-årene (ut ifra stemmen å bedømme). Jeg husker ekstremt lite av teksten. Jeg har fått for meg at det synges "This is the story and time of my life" like før refrenget, men det er vel garantert helt feil, siden jeg ikke klarer å trylle frem no lyrics ved hjelp av den frasen der. Refrenget består stort sett av: "na na na na na na na na na na na na na na na." Na´ene synges ikke kontinuerlig, men er stykket opp akkurat som jeg har gjort det her. Første linje og siste linje har lik oktav, mens fra 1. - 3. linje økes oktaven for hver linje, før den faller tilbake på den siste. Hvis det gir mening i det hele tatt. Setter pris på all hjelp! :-) Lenke til kommentar
Mr.Duklain Skrevet 28. mai 2014 Rapporter Del Skrevet 28. mai 2014 (endret) Halloen! Har en sang som jeg absolutt ikke klarer å finne ut av. Har ikke så veldig mye info å gi heller, men samtidig så er det nok ikke en veldig ukjent sang, så det burde forhåpentligvis være mulig å finne ut av dette. Det er tross alt en sang jeg hørte på radioen senest på mandag. Det er en kvinnelig person som synger sangen. Hun er sikkert ikke no eldre enn i 20-årene (ut ifra stemmen å bedømme). Jeg husker ekstremt lite av teksten. Jeg har fått for meg at det synges "This is the story and time of my life" like før refrenget, men det er vel garantert helt feil, siden jeg ikke klarer å trylle frem no lyrics ved hjelp av den frasen der. Refrenget består stort sett av: "na na na na na na na na na na na na na na na." Na´ene synges ikke kontinuerlig, men er stykket opp akkurat som jeg har gjort det her. Første linje og siste linje har lik oktav, mens fra 1. - 3. linje økes oktaven for hver linje, før den faller tilbake på den siste. Hvis det gir mening i det hele tatt. Setter pris på all hjelp! :-) Denne? de synger la la la men kan høres ut som na na na Endret 28. mai 2014 av Mr.Duklain Lenke til kommentar
Latias Skrevet 28. mai 2014 Rapporter Del Skrevet 28. mai 2014 Halloen! Har en sang som jeg absolutt ikke klarer å finne ut av. Har ikke så veldig mye info å gi heller, men samtidig så er det nok ikke en veldig ukjent sang, så det burde forhåpentligvis være mulig å finne ut av dette. Det er tross alt en sang jeg hørte på radioen senest på mandag. Det er en kvinnelig person som synger sangen. Hun er sikkert ikke no eldre enn i 20-årene (ut ifra stemmen å bedømme). Jeg husker ekstremt lite av teksten. Jeg har fått for meg at det synges "This is the story and time of my life" like før refrenget, men det er vel garantert helt feil, siden jeg ikke klarer å trylle frem no lyrics ved hjelp av den frasen der. Refrenget består stort sett av: "na na na na na na na na na na na na na na na." Na´ene synges ikke kontinuerlig, men er stykket opp akkurat som jeg har gjort det her. Første linje og siste linje har lik oktav, mens fra 1. - 3. linje økes oktaven for hver linje, før den faller tilbake på den siste. Hvis det gir mening i det hele tatt. Setter pris på all hjelp! :-) 20-årene?! Adelen er bare 17. Og superdeilig. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå