Gå til innhold

Lurer du på hva en sang heter? Spør her.


Simen1

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hei,

var innom en klesbutikk i dag, å da spilte de en sang som jeg gjerne skulle visst hva het..

Var rap, 99% sikker på at Wiz Khalifa var med på den. De var en rolig sang, og det var ett sample av en kjent 80/90 talls låt, som gikk igjen gjennom hele låta. (husker dessverre ikke hva den sampla låta heter heller -.- )

Hadde vært konge om noen vet hvilken sang jeg tenker på! :)

Sjekk ut

When im gone

Roll up

Wake up

The race

No sleep

 

Alle sangene er på samme album, rolling papers.

Lenke til kommentar

Hei,

var innom en klesbutikk i dag, å da spilte de en sang som jeg gjerne skulle visst hva het..

Var rap, 99% sikker på at Wiz Khalifa var med på den. De var en rolig sang, og det var ett sample av en kjent 80/90 talls låt, som gikk igjen gjennom hele låta. (husker dessverre ikke hva den sampla låta heter heller -.- )

Hadde vært konge om noen vet hvilken sang jeg tenker på! :)

https://www.youtube.com/watch?v=wj6PIx5Dm9Y

 

Kan det ha vært vår egen Cashmere Cat og Ludacris, Wiz Khalifa og Jeremih med Party Girls?

Lenke til kommentar

Jeg har drevet å stresset livet av meg de siste månedene. Jeg klarer ikke å finne navnet på soundtracken de spiller i dette klippet på 08:12 ut i filmen. Er det noen av dere som vet hva soundtracken heter? Jeg har en sterk følelse for at den er med i en Marvel film el, men klarer ikke å finne ut. Jeg har prøvt TrackID og Soundhound uten noe suksess.

http://vimeopro.com/.../video/60157392

Lenke til kommentar

Jeg leter etter en sang, og jeg tror under musikkvideoen så var det et klipp av en som sto på scenen med et påtent stjerneskudd i rompa og veivet det fram og tilbake.

og jeg innbiller meg at at sangen går noe lignende; Hear can't she sing? i rolig tempo

Endret av evlo
Lenke til kommentar

Jeg leter etter en sang, og jeg tror under musikkvideoen så var det et klipp av en som sto på scenen med et påtent stjerneskudd i rompa og veivet det fram og tilbake.

og jeg innbiller meg at at sangen går noe lignende; Hear can't she sing? i rolig tempo

kan teksten ha vært hear how she sings? i så fall kan det være savoy - velvet..

Lenke til kommentar

 

Jeg leter etter en sang, og jeg tror under musikkvideoen så var det et klipp av en som sto på scenen med et påtent stjerneskudd i rompa og veivet det fram og tilbake.

og jeg innbiller meg at at sangen går noe lignende; Hear can't she sing? i rolig tempo

kan teksten ha vært hear how she sings? i så fall kan det være savoy - velvet..

 

JAA, TUSEN TAKK <3

Lenke til kommentar

Dette er trolig ca 200 sanger, men tenker på en jeg hørte igår. Vet bare at det var "du du du", flere ganger, i en noe rolig melodi. Mener det var i en css/csgo video. Prøver å finne den. Har funnet en haug treff på google osv, men ingen har vært rette til nå. Kan sikkert også beskrives som "na na na na"/"dun dun dun dun".Lys stemning i den.

Lenke til kommentar

Dette er trolig ca 200 sanger, men tenker på en jeg hørte igår. Vet bare at det var "du du du", flere ganger, i en noe rolig melodi. Mener det var i en css/csgo video. Prøver å finne den. Har funnet en haug treff på google osv, men ingen har vært rette til nå. Kan sikkert også beskrives som "na na na na"/"dun dun dun dun".Lys stemning i den.

 

Det første som slo meg var The Cranberries med Ode to my family. Er ikke sikker på om det er rett da, spesielt ettersom jeg selv aldri har sett på den som lystig.

 

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-aabLQt

Leter etter en islansk sang jeg hørte på en fest på island nå i sommer.

Eneste linjen jeg husker er noe sånt som "jam i kveld", er en trance/pop låt

 

Har googlet en del men kan ikke finne den :hmm:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...