Gå til innhold

Lurer du på hva en sang heter? Spør her.


Simen1

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det er gått noen år og flere brukere er kanskje kommet til. Bumper denne jeg.

 

Jeg er på jakt etter originalen til en discolåt fra 70-tallet. Den norske versjonen har vært spilt på radio, men jeg har lett etter den på nett lenge, - forgjeves.

Jeg kan kun refrenget på den norske oversettelsen som er sunget av en kvinne. Den går omtrent slik:

 

"Kvinnerøver, si hva du prøver å vinne.

Hjertet mitt bruser når du beruser en kvinne slik som meg.

Si det er løgn at du kun blir et døgn,

men jeg vet, ja jeg vet, ja jeg vet at du reiser i morgen,

jeg blir ensom i sorgen."

 

Noen som kjenner original tittel og artist?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-jS6upa

Hver påske går det en sang på radio og tv (gjerne som bakgrunn for reklame), har hørt orginalen tidligere, men husker virkelig ikke hva den heter. I år bruker Sunniva den som bakgrunnsmusikk på juice reklamen sin på radio.
Noen som veit?

Lenke til kommentar

Jeg har flettet to tråder inn i denne da de omhandlet det samme. Det kan derfor være enkelte uregelmessigheter på de siste svarene i denne tråden.

Reaksjoner skal som vanlig ikke kommenteres i tråden men kan gjerne tas på https://www.diskusjon.no/index.php?s=b5770b344f75925a57cf672f34bd93db&&app=members&module=messaging&section=send&do=form&preview=1&_from=quickPM&fromMemberID=1713”'>Personlig Melding. Tilbakemelding av generell karakter kan gjøres i Tilbakemeldinger om forumet.

Lenke til kommentar

 

Og det var en mann som sang..

 

neste gang du hører en sang du liker, så husk noen ordkombinasjoner som ikke er i 10000000000 andre sanger også, det hjelper ;D

 

 

Eller radiokanal og tidspunkt. Mange legger ut spillelister om de ikke har så hemmelig mix at de ikke vil dele den, slik P4 hevdet tidliger (aner ikke hva de gjør nå).

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...