Gå til innhold

Anbefalte innlegg

 

1: Du kan klippe AC97

2: Psu vifte opp, stemmer jeg

3: Prøvd å vaske med sprit?

2. avstår fra å stemme. Andrull har greie på mye, så kan godt hende han har rett.

Hehe, ja nåde den som prøver å si noe mot eller stemme mot han derre Andrull! :p

Endret av Andrull
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

 

 

1: Du kan klippe AC97

2: Psu vifte opp, stemmer jeg

3: Prøvd å vaske med sprit?

2. avstår fra å stemme. Andrull har greie på mye, så kan godt hende han har rett.

Hehe, ja nåde den som prøver å si noe mot eller stemme mot han derre Andrull! :p

 

Det er ikke så stor forskjell, og de fleste PSUer ser bedre ut med vifta opp :p

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Hehe, skal man tenke på hvordan ting SER ut også nå?!

 

Men varm luft går opp, og vifta presser ned, så du taper jo litt der, men effekten er nok helt marginal, som du sier Marius. :ph34r:

Er også berdre å ha en psu som suger varmluft fra kabinettet enn at den suger enten teppelo eller blir kvelt fordi den peker ned og ikke får suge inn luft.

Endret av sevs
Lenke til kommentar

 

Hehe, skal man tenke på hvordan ting SER ut også nå?!

 

Men varm luft går opp, og vifta presser ned, så du taper jo litt der, men effekten er nok helt marginal, som du sier Marius. :ph34r:

Er også berdre å ha en psu som suger varmluft fra kabinettet enn at den suger enten teppelo eller blir kvelt fordi den peker ned og ikke får suge inn luft.

 

Så klart, men har aldri sett noen ha en PC slik, eller ville hatt PCen et slik sted hvor teppet er høyere enn bena, og den kveles uansett. Men igjen, er dette tilfelle så går jeg ut fra at man klarer å forstå at det funker dårlig.

 

Men når man uansett nevner at det skal stå på et gulv, så er det jo uansett greit. :) Litt merksnodig løsning på kabinettet dog. Til tross for et ikke helt overbevisende luftfilter, så har jeg hatt PSU ned mot gulvet i alle år, og fortsetter trenden i det nye kabinettet. Har sjelden til aldri satt seg spesielt mye støv der, ikke vet jeg hvorfor, for er ikke den mest hissige på støvkosten heller... :)

 

Alt etter hvordan ventileringen er, så vil jeg nok frabe folk om å suge inn varm luft fra innsiden. Det er som regel bare bedre PSUer (og selv ikke alle av de bedre) som er testet og spesifisert ved så høye temperaturer som det kan bli i et kabinett. Spesielt nå som disse tredjeparts-kjølerene til skjermkort har blitt mer vanlig. :)

 

Edit:

Har min på gulvet ja. :p Jeg eier ikke noe bord som jeg ville tørt å ha PCen på, (eller noe i nærheten) og den som klarer å få PCen opp på bordet, alene, skal gledelig få en tusenlapp av meg. :p

Endret av Andrull
Lenke til kommentar

 

 

Da var Superflower Leadex 1300W bestilt. :) Så etter 7 år kan Galaxy'n ta en pust i bakken, det vil si etter påske. Den har gjort nytta si og vel så det.

 

Hvor bestilte du den fra? Grats forresten :)

 

 

Takk. :) Bestilte den fra Deal.no, var bestillingsvare vel å merke (5-7 dager). Jeg bare håper Deal nå klarer å levere meg rett produkt, noe de såvisst ikke klarte når jeg bestilte hovedkort for noen uker siden.

Lenke til kommentar

 

 

 

Da var Superflower Leadex 1300W bestilt. :) Så etter 7 år kan Galaxy'n ta en pust i bakken, det vil si etter påske. Den har gjort nytta si og vel så det.

 

Hvor bestilte du den fra? Grats forresten :)

 

 

Takk. :) Bestilte den fra Deal.no, var bestillingsvare vel å merke (5-7 dager). Jeg bare håper Deal nå klarer å levere meg rett produkt, noe de såvisst ikke klarte når jeg bestilte hovedkort for noen uker siden.

 

Hm ser den ikke på deal.no

Lenke til kommentar

 

 

 

 

Da var Superflower Leadex 1300W bestilt. :) Så etter 7 år kan Galaxy'n ta en pust i bakken, det vil si etter påske. Den har gjort nytta si og vel så det.

 

Hvor bestilte du den fra? Grats forresten :)

 

 

Takk. :) Bestilte den fra Deal.no, var bestillingsvare vel å merke (5-7 dager). Jeg bare håper Deal nå klarer å levere meg rett produkt, noe de såvisst ikke klarte når jeg bestilte hovedkort for noen uker siden.

 

Hm ser den ikke på deal.no

 

 

Andrull postet den noen sider tilbake, men her er den ihvertfall :).

 

https://www.deal.no/deal/default.asp?page=vare&ProdusentID=SF-1300F14MG&ref=Prisjakt.no&utm_source=Prisjakt.no&utm_medium=cpc&utm_campaign=SF-1300F14MG

Lenke til kommentar

Enermax Platinmax vs Super Flower Leadex Platinmum!!!

 

 

 

 

Bryr meg fint lite om hva de koster.

 

Tenker å gå for en av de på 1000W.

 

 

Trenger argumenter om hvilken jeg skal gå for. Blir for dumt å kjøpe begge to... :p

 

 

Noen som kan hjelpe meg her ?

 

positivt og negativt om de..

 

 

Alt for vanskelig dette her :ohmy::hm:

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Enermax Platinmax vs Super Flower Leadex Platinmum!!!

 

 

 

 

Bryr meg fint lite om hva de koster.

 

Tenker å gå for en av de på 1000W.

 

 

Trenger argumenter om hvilken jeg skal gå for. Blir for dumt å kjøpe begge to... :p

 

 

Noen som kan hjelpe meg her ?

 

positivt og negativt om de..

 

 

Alt for vanskelig dette her :ohmy::hm:

:rofl:

 

Haha, Neida. Bare ta elle melle, Så får du nå et Psu :tease:

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...