Gå til innhold

OL 2014: Langrenn, teamsprinter i klassisk! 19. februar


Tunky

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

Idiotisk å sette Hattestad til denne sprinten. Northung gjorde en kjempejobb, men ikke lett å ta igjen en 10 sekunders luke som hattestad dannet.

20 sek etter i mål, så petter var nok kjørt

 

Nei? Det er ikke lett å ta igjen ALENE, prøv å gjøre det selv du. Du og meg kan godt ta en løpekonkurranse rundt bislett, meg 10sekunder forsprang på meg. Prøv å ta igjen du.

Lenke til kommentar

 

 

Idiotisk å sette Hattestad til denne sprinten. Northung gjorde en kjempejobb, men ikke lett å ta igjen en 10 sekunders luke som hattestad dannet.

 

20 sek etter i mål, så petter var nok kjørt

Nei? Det er ikke lett å ta igjen ALENE, prøv å gjøre det selv du. Du og meg kan godt ta en løpekonkurranse rundt bislett, meg 10sekunder forsprang på meg. Prøv å ta igjen du.

poenget er at petter tapte ytterlige 9 sek ti finland på siste, hadde han vært i form hadde han knappet inn på forspranget.

 

han var nok kjørt etter ryket på frste rude

Endret av Bond007
Lenke til kommentar

Jeg skjønner meg ikke på all klagingen mot TV2. Noen reklamepauser i blant kan jeg lett godta med tanke på at de ikke krever den forbanna lisensen av meg.

 

Det har blitt atskillig bedre enn det var. Øvelsene etter åpningshelga har blitt sendt i sin helhet, med kun reklamer når det ikke har skjedd noe som helst (og ikke sånn som f.eks tremila hvor dem avbrøyt tre ganger ila 20 minutter). Og det har ikke jeg noen problemer med heller.

 

Tysklands protest avvist står det på Dagbladet.

Lenke til kommentar

Hvorfor skriver alle aviser at Norge hadde fått bronse om protesten til Tyskland hadde blitt akseptert? Om protesten hadde blitt akseptert, ville ikke Finland blitt disket og Russland, Sverige og Tyskland havnet på pallen? Om Tyskland uansett utfall av protesten ikke havner på pallen så skjønner jeg ikke grunnen til å protestere.

Lenke til kommentar

 

? Alt handler vel ikke om Norge i OL?

Jo. De andre nasjonene har sommer-OL. Vinter-OL er vår greie.

 

 

Vel, jeg liker iallefall å vinne på rettferdige vilkår, og det som skjedde i dag var ikke rettferdig. Skal Norge slå Tyskland i medaljesammendraget vil iallefall jeg at det skjer for at Norge er best (å ikke fordi Finnland kjører over skia til Tyskland)

Lenke til kommentar

Herlig med jentene, utrolig synd med gutta. Petter var i god form i dag, dog veldig synd at han ikke var nærmere. Til fyren som mente at Petter ikke kan ha vært i så god form siden han ble gått i fra på sisterunden, herregud - han gikk ALENE. Eller, dvs at han fruste Sveits så gikk han alene å jaget. De tre i tet gikk 3 stk å delte på å dra osv. Det er vannvittig mye lettere. Hadde han hatt kontakt så vet ingen hva som ville skjedd.

 

Forøvrig morsomt med alle bedreviterne. Marit kom kun med fordi hun har vunnet tidligere mente flere, Falla burde få gå. Kun "politikk" osv. Herregud. Uten Marit i dag så er jeg langt i fra sikker på noe gull.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

 

? Alt handler vel ikke om Norge i OL?

Jo. De andre nasjonene har sommer-OL. Vinter-OL er vår greie.

 

 

Vel, jeg liker iallefall å vinne på rettferdige vilkår, og det som skjedde i dag var ikke rettferdig. Skal Norge slå Tyskland i medaljesammendraget vil iallefall jeg at det skjer for at Norge er best (å ikke fordi Finnland kjører over skia til Tyskland)

 

 

Hadde det nå bare vært en nordmann som kjørte over den skia..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...