Gå til innhold

Titanfall - Beta test


Anbefalte innlegg

Ligger og stabilt på 50-60ms. Sliter dog med en del random framedrops. Kjører Nvidia 690 og intel 3770K @5ghz så skulle jo ikke være noe problem å ligge på stabilt på FPS cappen. Men har vertfall hatt det utrolig gøy med spillet i dag! så gøy at jeg faktisk forhåndsbestilte det.

Endret av Evil-Duck
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Morsomste jeg har spilt innen fps sjangeren siste 10 årene uten tvil. At jeg skulle si det om et sci-fi fps i tillegg er utenom min fatteevne.

Men grunnen er ganske enkel, det er så utrolig gjennomført. Bare det å fyre av en pistol i dette spillet er fantastisk morro. Lydene, animasjonene og skadesystemet føles utrolig deilig. Alt dette kombinert med at du kan freerunne og klatre opp vegger er fantastisk. 99.9% av gangene man tester spesielle våpen i spill så sitter jeg aldri igjen med noe kulhetsfølelse noe jeg gjør her.

 

Smartpistolen som kan locke flere targets og skjoldet til Titans som basicly er "The One" kraft hvor du stopper kuler rett foran skjermen din og kan slenge dem tilbake ..... aldri smilt bredere første gang jeg testet det, eller rettelse: Jeg smiler like bredt hver gang jeg gjør det. Det føles helt konge ut!

 

Spillet er så fantastisk gjennomført at det føles som jeg aldri har skutt med ordentlige våpen i fps før, dette her kommer til å bli så latterlig stor hit blant folk det kan jeg garantere.

Lenke til kommentar

Slitter bare med ping, ligger stabilt på 60 fps, ligger og stabilt på 120 med double buffer vsync, men da flimrer heile sjermen, so er nok noe gale der. Har gode gamle HD6990.

 

Men spillet er noe av de råeste eg har prøvd i de siste, sjukt intenst :) Og fast paced, akkuratt som eg liker det.

 

Minner meg om Quake, mohaa og alle di gode gammle. Eg er i himmelen nå, kjenner eg meg sjølv rett blir eg nok lei, men eg har trua på at det blir noken timer med dette.

Endret av Noiz
Lenke til kommentar

Har spilt det i noen timer nå, og kan trygt si at det jeg ble levert i betaen var fantastisk.

Gleder meg til Mars nå.

 

Er ikke helt enig med aimbot pistolen til assassins eller hva klassen heter.

 

Den er jo ikkje god, trenger 3 locks på Pilots og da går det rasker med andre våpen.

Lenke til kommentar

Noen som er keen på å spille? Har ikke vunnet en eneste runde ennå, og jeg har spilt i i alle fall to timer nå. Kommer alltid på det blå laget og taper absolutt alltid. Er som regel på toppen av scoreboard. Det sier dog mer om andre spillere enn om meg, da jeg absolutt aldri spiller FPS og generelt sett er ganske dårlig i dem. :s Må da være mulig å drafte et skikkelig lag én gang? Streamer forøvrig på http://twitch.tv/kl4tt

Lenke til kommentar

Fikk en beta-key av en som fikk litt for mange, konge! Laster ned nå og regner med at det er ferdig nedlastet i løpet av dagen...

 

Jeg sitter på en 4/4-linje, trådløs "kobber", men etter at jeg hadde lastet ned i et par minutter var hastigheten plutselig oppe i 2, 3, 5 og til slutt 6 MB/s - hvordan er dette mulig??? Sjekket installasjons-mappen og jeg har faktisk lastet ned like mye som Origin påstår at jeg har lastet ned, over 2GB på 15-20 miinutter. Hastigheten gikk tilbake til normale 500 kb/s en stund men er nå tilbake på over 2 MB/s. Speedtest.net sier at jeg fortsatt bare har 4/4-linje, så dette synes jeg er merkelig...

 

Noen som har en forklaring på hva som skjer her?

Lenke til kommentar

Fikk en beta-key av en som fikk litt for mange, konge! Laster ned nå og regner med at det er ferdig nedlastet i løpet av dagen...

 

Jeg sitter på en 4/4-linje, trådløs "kobber", men etter at jeg hadde lastet ned i et par minutter var hastigheten plutselig oppe i 2, 3, 5 og til slutt 6 MB/s - hvordan er dette mulig??? Sjekket installasjons-mappen og jeg har faktisk lastet ned like mye som Origin påstår at jeg har lastet ned, over 2GB på 15-20 miinutter. Hastigheten gikk tilbake til normale 500 kb/s en stund men er nå tilbake på over 2 MB/s. Speedtest.net sier at jeg fortsatt bare har 4/4-linje, så dette synes jeg er merkelig...

 

Noen som har en forklaring på hva som skjer her?

 

 

Haha, morsomt det samme hendte med meg på min 100/100 linge når eg skulle laste ner BF3 hadde plutselig 20 mb/s :)

Lenke til kommentar

Fikk en beta-key av en som fikk litt for mange, konge! Laster ned nå og regner med at det er ferdig nedlastet i løpet av dagen...

 

Jeg sitter på en 4/4-linje, trådløs "kobber", men etter at jeg hadde lastet ned i et par minutter var hastigheten plutselig oppe i 2, 3, 5 og til slutt 6 MB/s - hvordan er dette mulig??? Sjekket installasjons-mappen og jeg har faktisk lastet ned like mye som Origin påstår at jeg har lastet ned, over 2GB på 15-20 miinutter. Hastigheten gikk tilbake til normale 500 kb/s en stund men er nå tilbake på over 2 MB/s. Speedtest.net sier at jeg fortsatt bare har 4/4-linje, så dette synes jeg er merkelig...

 

Noen som har en forklaring på hva som skjer her?

 

Satt akkurat og tenkte på det samme... Har 10/10 fiber og akkurat nå ligger den jevnt på 16,2mbps :-P

 

Det er så jeg får lyst til å reise tilbake til 14-årige meg og gi meg selv en yoghurt og si "Det blir bedre".

Endret av RunRookieRun
Lenke til kommentar

Jeg fikk ikke sjekket nøyaktig hvor lang tid det tok meg å laste ned Titanfall, men det har altså tatt maks tre timer, 12.3GB på en 4/4-linje. I teorien skal det ta rundt sju timer å laste ned under optimale omstendigheter, men i virkeligheten tar det som regel enda lengre tid. Fatter ikkeno'! :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...