Gå til innhold

Titanfall - Beta test


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

For de som bare løper til Origin, så må du altså ha registrert deg for beta før 15 feb. for å få tilgang.

Det virker jo helt latterlig, meg og en kompis hadde tenkt å prøve i kveld men da er det bare å glemme. Eg har kode han har ikke registrert.

Lenke til kommentar

 

 

For de som bare løper til Origin, så må du altså ha registrert deg for beta før 15 feb. for å få tilgang.

Det virker jo helt latterlig, meg og en kompis hadde tenkt å prøve i kveld men da er det bare å glemme. Eg har kode han har ikke registrert.

 

 

Bare å sende en mail til support og spørre om å få spille så får du det. Be kompisen din fikse det, tar ikke mange timene.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498

er det ikke åpen beta for alle nå da? uansett, prøvde en runde tidligere i dag, og fikk et godt inntrykk av det. spilte som assassin, og de har fått til den kuleste pistolen siden smart våpnene i AvP serien :D dog, denne pistolen er også den største gamebreakeren i spillet. jeg må innrømme at jeg ikke er noe særlig god i fps spill, en god runde på BF4 tilsvarer 12-14 kills og tilsvarende i deaths :p her derimot greide jeg 36 minios kill, 7 pilot kill, 3 titan kill og 4 deaths. og med unntaket av de drepte titanene så ble alle utført med smart pistol....

 

spent på om de gjør noe med balanseringen av våpnene i den endelige utgaven, dog parkour elementene fungerte ypperlig og håper at respawn lager et mirror's egde inspirert singelplayer spill neste gang :D

Lenke til kommentar

Yay, våknet med Titanfall beta i Origin i dag :fun:

 

Fått spilt noen runder og må si jeg liker det så langt.

 

Noen andre som opplever veldig ugjevn frame rate? Under tutorialen og som regel online og holder den seg fint på 60 FPS på insane og resten på high. Men merker at den ofte dropper helt ned i 15-20 FPS i perioder også prøvd å sette alt til low og samme skjer der. Men det er vel det man kan forvente av stresstess og beta

Lenke til kommentar

Thanks for your interest in the beta! We’ve reached the maximum number of sign-ups and can’t accept any more at this time. We’ll see you in March!

 

Meh, urettferdig! Er det absolutt ingen måte å komme seg inn på betaen nå?

 

edit: Beta på PC det er snakk om altså.

Ikke nødvendgivis noen trøst dersom man er keen på a prøve akkurat nå, men det er ikke voldsomt mye du går glipp av. Vil tro og håpe at det ferdige spillet er litt bedre over hele linja og det er jo ikke spesielt lenge til det blir gitt ut.
Lenke til kommentar

Thanks for your interest in the beta! We’ve reached the maximum number of sign-ups and can’t accept any more at this time. We’ll see you in March!

 

Meh, urettferdig! Er det absolutt ingen måte å komme seg inn på betaen nå?

 

edit: Beta på PC det er snakk om altså.

 

Spill litt CoD og så litt Hawken, så har du dekket Titanfall.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Ser ikkje ut som om Titanfall Beta støtter SLI :(

 

Cpu bruker den heller ikkje mye av. Det verste er at med bare et GTX 680, så går det rimelig greitt med 1440p med det meste på untatt MSAA, da den går over 2GB vram.

 

Grafikken er også Langt unna battlefield 4 etter min mening. Kanskje derfor spillet er forholdsvis lettdrevent også. Litt synn da jeg trodde Titanfall skulle bli grafikk galore. Mulig det blir heftigere grafikk når hele spillet kommer ut, men kan ikkje se for meg at det skal ta helt av heller.

 

Spillet er veldig raskt, noe som jeg synes er helt konge som en gammel Quake 3 cpma spiller.

Lenke til kommentar

 

Thanks for your interest in the beta! We’ve reached the maximum number of sign-ups and can’t accept any more at this time. We’ll see you in March!

 

Meh, urettferdig! Er det absolutt ingen måte å komme seg inn på betaen nå?

 

edit: Beta på PC det er snakk om altså.

Ikke nødvendgivis noen trøst dersom man er keen på a prøve akkurat nå, men det er ikke voldsomt mye du går glipp av. Vil tro og håpe at det ferdige spillet er litt bedre over hele linja og det er jo ikke spesielt lenge til det blir gitt ut.

 

 

 

 

Thanks for your interest in the beta! We’ve reached the maximum number of sign-ups and can’t accept any more at this time. We’ll see you in March!

 

Meh, urettferdig! Er det absolutt ingen måte å komme seg inn på betaen nå?

 

edit: Beta på PC det er snakk om altså.

 

Spill litt CoD og så litt Hawken, så har du dekket Titanfall.

 

 

Trengs ikke! Jeg spurte Customer service pent og fikk tilgang med en gang! :D Alt som gjenstår nå er å laste ned 12 GB.

Lenke til kommentar

 

Thanks for your interest in the beta! We’ve reached the maximum number of sign-ups and can’t accept any more at this time. We’ll see you in March!

 

Meh, urettferdig! Er det absolutt ingen måte å komme seg inn på betaen nå?

 

edit: Beta på PC det er snakk om altså.

 

Spill litt CoD og så litt Hawken, så har du dekket Titanfall.

 

 

La meg gjette, du likte ikke spillet?

Lenke til kommentar

Ser ikkje ut som om Titanfall Beta støtter SLI :(

 

Cpu bruker den heller ikkje mye av. Det verste er at med bare et GTX 680, så går det rimelig greitt med 1440p med det meste på untatt MSAA, da den går over 2GB vram.

 

Grafikken er også Langt unna battlefield 4 etter min mening. Kanskje derfor spillet er forholdsvis lettdrevent også. Litt synn da jeg trodde Titanfall skulle bli grafikk galore. Mulig det blir heftigere grafikk når hele spillet kommer ut, men kan ikkje se for meg at det skal ta helt av heller.

 

Spillet er veldig raskt, noe som jeg synes er helt konge som en gammel Quake 3 cpma spiller.

 

Det kjører jo på source, så noe grafikk monster var det vel aldri meningen det skulle være, å klæsje på en sinnsykt krevende grafikkmotor tror jeg nok bare hadde skadet et såpass fast pace spill. Når det komme til SLI bruker det vertfall all tilgjengelig RAM som jeg har i 690GTXen, det ser og ut til at det er grei aktivitet i begge GPU kjerner om en logger det med GPU-Z.

Lenke til kommentar

 

Ser ikkje ut som om Titanfall Beta støtter SLI :(

 

Cpu bruker den heller ikkje mye av. Det verste er at med bare et GTX 680, så går det rimelig greitt med 1440p med det meste på untatt MSAA, da den går over 2GB vram.

 

Grafikken er også Langt unna battlefield 4 etter min mening. Kanskje derfor spillet er forholdsvis lettdrevent også. Litt synn da jeg trodde Titanfall skulle bli grafikk galore. Mulig det blir heftigere grafikk når hele spillet kommer ut, men kan ikkje se for meg at det skal ta helt av heller.

 

Spillet er veldig raskt, noe som jeg synes er helt konge som en gammel Quake 3 cpma spiller.

 

Det kjører jo på source, så noe grafikk monster var det vel aldri meningen det skulle være, å klæsje på en sinnsykt krevende grafikkmotor tror jeg nok bare hadde skadet et såpass fast pace spill. Når det komme til SLI bruker det vertfall all tilgjengelig RAM som jeg har i 690GTXen, det ser og ut til at det er grei aktivitet i begge GPU kjerner om en logger det med GPU-Z.

 

 

690 har bare 2GB minne per gpu som gtx 680. ALT for lite for dette spillet, siden det bruker godt over 2GB med det meste av grafikken på. Hvis du bruker nyeste MSI afterburner, så kan du se om det er load på alle gpuene. Noe jeg tror det ikkje er selv på 690?

 

Jeg får iallefall ikkje SLI til å funke med 3-way gtx 680 her. Dog det går litt bedre å spille med ett 780ti classy @ 1350 mhz :p

 

Titanfall har vel også vsync på ved default siden jeg får max 120fps på min korea 1440p skjerm som er overklokka til 120hz :p

 

Min mening er at BF4 Beta var LANGT bedre enn denne betaen. Dog jeg liker at spill drar nytte av hardwaren. Litt kjedelig når man knapt trenger en dualcore cpu for å drive spillet :(

Endret av Nizzen
Lenke til kommentar

Min mening er at BF4 Beta var LANGT bedre enn denne betaen. Dog jeg liker at spill drar nytte av hardwaren. Litt kjedelig når man knapt trenger en dualcore cpu for å drive spillet :(

Det er fint at ikke alle spill krever GTX-X-X 890 king penguin 8GB edition quad crossfire og socket over 9000 octomumcore 7GHz CPU for å kjøre noenlunde smooth på medium... :)

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...