Gå til innhold

Titanfall - Beta test


Anbefalte innlegg

 

Min mening er at BF4 Beta var LANGT bedre enn denne betaen. Dog jeg liker at spill drar nytte av hardwaren. Litt kjedelig når man knapt trenger en dualcore cpu for å drive spillet :(

Det er fint at ikke alle spill krever GTX-X-X 890 king penguin 8GB edition quad crossfire og socket over 9000 octomumcore 7GHz CPU for å kjøre noenlunde smooth på medium... :)

 

 

Poenget er jo at Titanfall ikkje utnytter en 4 kjerner cpu 50% engang!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Så BF4 betaen var bedre enn Titanfall Betaen fordi BF4 krevde mer av hw enn Titanfall? Da er du innpå helt andre ting enn spillet i seg selv. Noe sier meg at du er en grafikkhore, der er vi like.

 

Nei.

 

Bf4 var bedre fordi hardwaren ble utnyttet bedre. Det er jo alltid et poeng at gpuload og cpuload er nære 100% enn nære 0. Selve spillbarheten kan ikkje sammenliknes med Bf4 fordi det er ikkje samme type spill engang.

 

Akkurat som at CS ikkje er det samme som Quake, selv om begge spilla er FPS.

 

Titanfall er mere fast-paced shooter

Endret av Nizzen
Lenke til kommentar

BF4 betaen var full av bugs, har ikke funnet noe i Titanfall enda så sånn sett syns jeg betaen er langt bedre enn BF4 :p

Betaen? BF4 har fortsatt massive bugs flere måneder etter release. De måtte tom. sette alle videre DLC på hold slik at de kunne få fikset det aller verste etter release.

 

Ellers var det vel ingen hemmelighet at Titanfall ville ha dårligere grafikk en BF4 som jo bruker en splitter ny utgave av Frostbite. Folk hadde nok ganske urelitiske forventninger dersom de trodde at grafikken på de to spillene ville bli sammenlignbar.

Dumt spørsmål, men blir Titanfall et steamspill? :p

Liten sjanse for det gitt.

Lenke til kommentar

 

BF4 betaen var full av bugs, har ikke funnet noe i Titanfall enda så sånn sett syns jeg betaen er langt bedre enn BF4 :p

Betaen? BF4 har fortsatt massive bugs flere måneder etter release. De måtte tom. sette alle videre DLC på hold slik at de kunne få fikset det aller verste etter release.

 

Ellers var det vel ingen hemmelighet at Titanfall ville ha dårligere grafikk en BF4 som jo bruker en splitter ny utgave av Frostbite. Folk hadde nok ganske urelitiske forventninger dersom de trodde at grafikken på de to spillene ville bli sammenlignbar.

 

 

Eg tenkte alltid CoD grafikk når eg tenkte Titanfall. Er naturligvis bedre enn det men grafikken er ikke alt i Titanfall.

Lenke til kommentar

 

 

Thanks for your interest in the beta! We’ve reached the maximum number of sign-ups and can’t accept any more at this time. We’ll see you in March!

 

Meh, urettferdig! Er det absolutt ingen måte å komme seg inn på betaen nå?

 

edit: Beta på PC det er snakk om altså.

 

Spill litt CoD og så litt Hawken, så har du dekket Titanfall.

 

 

La meg gjette, du likte ikke spillet?

 

 

Du mener Titanfall gjør noe CoD og Hawken ikke allerede gjør?

Lenke til kommentar

Titanfall virker veldig lovende :) Jeg fryktet at Titanene skulle være alt for op, men virker veldig balansert etter min mening. Rimelig lett å drive også fikk 120fps med alle settings på high.

Blir nok en gøy helg dette her :)

Hvordan får du over 60FPS? Har prøvd å skru av Vsync, "Force Off Vsync" i NVIDIA kontrollpanel, men fortsatt låst til 60 :S

Lenke til kommentar

Origin viser seg som det søplet det er igjen.. Samtlige venner offline, helt umulig å faktisk få spilt sammen med noen i og med at det ikke er noen server browser i BETAen....

 

Hadde samme problemet selv, eneste løsningen var at begge logget inn og ut X antall ganger helt til vi omsider kunne se hverandre. Etter den ene gangen har vi dog ikke hatt noe problemer.

 

@Nizzen : Spillet bruker vertfall alle 4 GBenne av minne det har tilgjengelig.. GPU kjerne 1 ligger ganske så urørlig på 50% og GPU kjerne 2 spiker en del opp og ned fra 60-90% . Har alle grafikk instillinger på max med unntak av V-sync(4x msaa) , og ligger ganske stabilt på 60FPS cappen, noe som ikke hadde gått så fryktelig bra om kun 2 gb av vram'en var brukt.

 

Selv synst jeg det har vært en veldig feilfri betatest så langt, ingen betydlige bugs med untak av litt flickering i menyer og slikt. Om en ser bort fra den verdensomdekkende serverkræsjen på fredag vertfall :p

Endret av Evil-Duck
Lenke til kommentar

 

Så BF4 betaen var bedre enn Titanfall Betaen fordi BF4 krevde mer av hw enn Titanfall? Da er du innpå helt andre ting enn spillet i seg selv. Noe sier meg at du er en grafikkhore, der er vi like.

 

Nei.

 

Bf4 var bedre fordi hardwaren ble utnyttet bedre. Det er jo alltid et poeng at gpuload og cpuload er nære 100% enn nære 0. Selve spillbarheten kan ikkje sammenliknes med Bf4 fordi det er ikkje samme type spill engang.

 

Akkurat som at CS ikkje er det samme som Quake, selv om begge spilla er FPS.

 

Titanfall er mere fast-paced shooter

 

 

Takk for alle postene dine, ingenting slår ein god latter før eg skal legge meg :)

 

Eg lagde forresten et spel her for noen år siden, men klarte ikkje å optimalisere det :) såg ikkje ut, men min heilt nye pc klarte fortsatt ikkje 60 fps, kanskje det er noe for deg, PM viss du er interessert.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

 

 

Thanks for your interest in the beta! We’ve reached the maximum number of sign-ups and can’t accept any more at this time. We’ll see you in March!

 

Meh, urettferdig! Er det absolutt ingen måte å komme seg inn på betaen nå?

 

edit: Beta på PC det er snakk om altså.

 

Spill litt CoD og så litt Hawken, så har du dekket Titanfall.

 

 

La meg gjette, du likte ikke spillet?

 

 

Du mener Titanfall gjør noe CoD og Hawken ikke allerede gjør?

 

Vet ikke hva eg skal svare en gang... Hvorfor kjøpe spill i det heletatt? Med den tankegangen er alle spill totalt bortkastet.

Lenke til kommentar

 

 

Så BF4 betaen var bedre enn Titanfall Betaen fordi BF4 krevde mer av hw enn Titanfall? Da er du innpå helt andre ting enn spillet i seg selv. Noe sier meg at du er en grafikkhore, der er vi like.

 

Nei.

 

Bf4 var bedre fordi hardwaren ble utnyttet bedre. Det er jo alltid et poeng at gpuload og cpuload er nære 100% enn nære 0. Selve spillbarheten kan ikkje sammenliknes med Bf4 fordi det er ikkje samme type spill engang.

 

Akkurat som at CS ikkje er det samme som Quake, selv om begge spilla er FPS.

 

Titanfall er mere fast-paced shooter

 

 

Takk for alle postene dine, ingenting slår ein god latter før eg skal legge meg :)

 

Eg lagde forresten et spel her for noen år siden, men klarte ikkje å optimalisere det :) såg ikkje ut, men min heilt nye pc klarte fortsatt ikkje 60 fps, kanskje det er noe for deg, PM viss du er interessert.

 

 

Dårlig optimalisert er titanfail, samme som ditt spill tydeligvis :)

 

Det verste er at jeg synes Titanfall er morro å spille, men liker ikkje at det er dårlig optimalisert for bruk av flere cputråder og gpuer. Dette er jo noe alle burde ha likt, da saken med slike spill er å ha VELDIG høy fps, som gjør at spillet går VELDIG smooth. Akkurat som Quake 3 gjorde i SIN tid :)

Lenke til kommentar

 

Titanfall virker veldig lovende :) Jeg fryktet at Titanene skulle være alt for op, men virker veldig balansert etter min mening. Rimelig lett å drive også fikk 120fps med alle settings på high.

Blir nok en gøy helg dette her :)

Hvordan får du over 60FPS? Har prøvd å skru av Vsync, "Force Off Vsync" i NVIDIA kontrollpanel, men fortsatt låst til 60 :S

 

 

Du må ha f.eks en 120hz skjerm, fordi her er cappen på 120fps med en 120hz skjerm, med v-sync on.

 

Må google for å få 120fps med v-sync off..

Endret av Nizzen
Lenke til kommentar

Kossen er det dårligt optimalisert når eg kjøre det på 120fps på min gammle dritt? Spillbarhetten er jo ein drøm iforhold til Frostbite, og det er det som teller for meg. Dinne meininger kan du ha, men det er da ikkje dårligt optimalisert.

Endret av Noiz
Lenke til kommentar

Nå sitter Nizzen med SLI oppsett noe som er veldig viden kjent for å kreve spesiell driverstøtte noe nVIDIA absolutt ikke har klart til en Beta av et spill. Det bør du vite Nizzen når du sitter med et slikt oppsett.

 

Jeg vet det med sli at det ikkje alltid er helt konge, siden jeg nesten har doktorgrad i SLI og Crossfire :green: Jeg sier også det at titanfall kunne ha hatt bedre utnyttelse av cpu. For meg er ikkje det noe problem at ikkje sli fungerer, fordi man trenger ikkje sli på dette spillet. Spillet går VELDIG bra med bare ett 780ti @ 1350mhz. Hadde spillet utnytte cpu enda mere, så kunne det ha vært mye mere effekter og spillet ha gått ENDA bedre for folk med dårligere skjermkort.

Lenke til kommentar

Kossen er det dårligt optimalisert når eg kjøre det på 120fps på min gammle dritt? Spillbarhetten er jo ein drøm iforhold til Frostbite, og det er det som teller for meg. Dinne meininger kan du ha, men det er da ikkje dårligt optimalisert.

 

Bra du sier hva slags hardware og settings du kjører på da :) Regner at minimumsfps ikkje er under 120fps i samme slengen :p

Lenke til kommentar

Vet ikke hva eg skal svare en gang... Hvorfor kjøpe spill i det heletatt? Med den tankegangen er alle spill totalt bortkastet.

 

 

Når de markedsfører spillet som en redefinering av førstepersonsskyteren må det være lov å peke ut at det ikke er tilfellet uten at du skulle måtte gi deg selv en tidlig hjerneblødning.

 

Jeg har logget 7 timer så langt, og spillet føles allerede gammelt. Litt som når man går tilbake til nostalgispillene litt for tidlig.

 

Konklusjon: Hvis du ville ta del i en evolusjon innenfor førstepersonsskytere ville jeg kansellert forhåndsbestillingen din. Hvis du kom for CoD: 2142 vil jeg så langt si at du er på rett sted.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...