Gå til innhold

Titanfall - Beta test


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

I går drepte jeg en person som var på vei inn i sin egen Titan. Personen respawnet og kom tilbake, men i stedet for å løpe inn i Titan-en sin, hoppet han oppå min egen Titan og begynte å ødelegge den. Jeg fikk han ikke av, så jeg måtte ejecte. Når jeg lander, lander jeg oppå den tomme Titan-en som utrolig nok fortsatt står der. Karakteren min river automatisk opp en luke og jeg skyter det som er inni, og ødelegger den tomme Titan-en. Like etterpå blir jeg skutt av han andre fyren, som sannsynligvis var pissed fordi jeg hadde ødelagt hans Titan. Jeg dør, men hva skjer 1 sekund etterpå? Jo...

 

Noen spawnet en Titan oppå han... :p

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

 

Bare hopp oppå dem. Selv vil jeg vite hvordan jeg får dem av...

Smokescreen, den tar livet av folk som er på deg.

 

Bruker den istedenfor skjoldet :)

 

 

Den tar ikke livet av dem, bare deler av helsen... Har prøvd å bruke den en stund, funker ikke helt synes jeg..

 

Hvordan får man egentlig burn cards?

Endret av Slettet-x7D6du0Hjb
Lenke til kommentar

Ahh. For et herlig spill. Utrolig fartsfylt og morsomt gameplay.

Burncards får du ved å drepe andre, litt smårandom virker det som. Har fått opp +1 burncard i HUDen, sammen med kills flere ganger.

Morsomste øyeblikk så langt. Jeg står i et bygg og setter punkt for titandrop rett utenfor. Plutselig kommer en pilot løpende mot området og det lander en titan foran han. Akkurat i det han er i ferd med å nå den, kommer min rasende ned og knuser hans Titan, jeg hopper inn i den og tramper deretter på han :p

Lenke til kommentar

Veldig moro, er lenge siden eg har sittet med et FPS i flere timer uten å være lei. Hadde store forhåpninger til BF4 men det skuffet stort. Virke som det er ekstremt mange dårlige spillere i spillet. 2.8 i KD mot pilots så langt. Alle bare roter rundt uten mening

Du sitter jo og spiller mot bots I Titanfall og de er ikke akkurat så gode. Hadde alle spillerne vært ekte folk hadde det nok vært litt vanskeligere.

Lenke til kommentar

 

 

Veldig moro, er lenge siden eg har sittet med et FPS i flere timer uten å være lei. Hadde store forhåpninger til BF4 men det skuffet stort. Virke som det er ekstremt mange dårlige spillere i spillet. 2.8 i KD mot pilots så langt. Alle bare roter rundt uten mening

Du sitter jo og spiller mot bots I Titanfall og de er ikke akkurat så gode. Hadde alle spillerne vært ekte folk hadde det nok vært litt vanskeligere.

Nå misfortår du her? 10.2 i Kd om eg regner med AI spillere også. 2.8 mot Pilots som er ekte spillere. Pilots = Menneskestyrte spillere.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Hvordan er det med ytelsen/fps til folket?

 

Her er mine specs og benchmark (FRAPS 240sec):

 

Microsoft Windows 8.1 Pro

Intel Core i5-2500K Sandy Bridge @ 4333 MHz
Asus P8Z68-V Pro
8 GB RAM
Gigabyte Radeon R9 290X 4GB
mZuYkiGl.png
Frames: 27518
Time (ms): 240000

Minimum: 87 fps
Maximum: 120 fps
Average: 114.658 fps
Det er en limit(cap) på 120 fps pga at jeg har en 120Hz monitor.
Endret av RubberJ
Lenke til kommentar

 

Hvordan er det med ytelsen/fps til folket?

 

Her er mine specs og benchmark (FRAPS 240sec):

 

Microsoft Windows 8.1 Pro

Intel Core i5-2500K Sandy Bridge @ 4333 MHz
Asus P8Z68-V Pro
8 GB RAM
Gigabyte Radeon R9 290X 4GB
mZuYkiGl.png
Frames: 27518
Time (ms): 240000

Minimum: 87 fps
Maximum: 120 fps
Average: 114.658 fps
Det er en limit(cap) på 120 fps pga at jeg har en 120Hz monitor.

 

 

Krever Titanfall virkelig så lite? Håper man kan få enda heftigere grafikk når hele spillet kommer ut i Mars :)

Lenke til kommentar

Har 60hz skjerm så går aldri over 60fps. Aldri under 60 dog. GTX 780. Men spillet har en god del stuttering, gameplayet er ikke smooth hele tiden så er noe som ikke er helt rett med betaen.

 

I tillegg så håper jeg og tror at dem ikke bruker alle teksturene enda, grafikken er ikke akkurat bra. Veldig lite detaljer på teksturer enda. Dem sa i alphaen at dem kun bruker 20% av teksturedetaljene så håper det er det samme i betaen også. Har texture quality på extreme men likevel ser teksturene veldig blasse og grå ut.

Endret av Avean
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...