Gå til innhold

Titanfall - Beta test


Anbefalte innlegg

 

 

Er ikke et dårlig spill nei, men er bare så mye annet som er bedre man kan bruke tiden sin på.

som? smaken er som baken. Ikke tro du vet best hva folk liker å bruke tiden sin på.

 

Har jeg snakket om noen andre? Nei, jeg sier bare MIN mening.

 

Med mindre du skriver "Min mening er at det finnes andre ting for meg å bruke min tid på..." så vil det alltid være en eller annen kverulant som tolker det du skriver som "Det er et ubestridelig, vitenskapelig faktum at dette spillet suger". Sånn er det bare... :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Nah, spilte litt ikveld igjen og må si at dette er nok neppe noe for meg. Elendige maps, haugevis av snipere som bruker børsa som om det skulle vært assault rifle, aimbot gun, teite bots og generelt veldig lite strategi og taktikk. For å toppe det hele har de ikke giddet å implementere dedikerte servere heller. Dette spillet er for konsollfolket.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Nah, spilte litt ikveld igjen og må si at dette er nok neppe noe for meg. Elendige maps, haugevis av snipere som bruker børsa som om det skulle vært assault rifle, aimbot gun, teite bots og generelt veldig lite strategi og taktikk. For å toppe det hele har de ikke giddet å implementere dedikerte servere heller. Dette spillet er for konsollfolket.

For å toppe det hele er det faktisk dedikerte servere..

Endret av Konamixx
Lenke til kommentar

 

Nah, spilte litt ikveld igjen og må si at dette er nok neppe noe for meg. Elendige maps, haugevis av snipere som bruker børsa som om det skulle vært assault rifle, aimbot gun, teite bots og generelt veldig lite strategi og taktikk. For å toppe det hele har de ikke giddet å implementere dedikerte servere heller. Dette spillet er for konsollfolket.

For å toppe det hele er det faktisk dedikerte servere..

Men man kan ikkje velge server?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...