Gå til innhold

Paradise Hotel 2014 Norge - Sesong 6 (Mandag-torsdag kl. 21:30) | Spoilere i denne tråden = tempban


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Var visst grusomt for hun som spiller kjedelige Marte, siden hun visstnok er alt annet enn stille og beskjeden i virkeligheten. :p

http://www.seher.no/se-og-h%C3%B8r-tv/kjedelig-forferdelig-grusomt-69424

Synes hun overdriver for mye i rollen sin. Hun sier jo ikke en skit til noen som helst. Litt rart at ingen av jentene har mistenkt henne enda. Jeg hadde begynt å ane fisk i mosen om en så kjedelig karakter hadde sjekket inn.

Lenke til kommentar

 

Han fyren som arrangerte ett minutts stillhet for hun som røk ut i går... hvem skal han være? Var det Andreas som ba om ett minutts stillhet i fjor?

 

Hva en som mente han var "Carl" ;)

 

 

Ja jeg mener at jeg ser mye av Carl i han, han er jo den typiske PH-partygutten som bare vil drikke og ha det gøy og at alle skal være venner. Men rollen hans er nok helt sikkert en salig blanding av flere som har vært innom hotellet i løpet av årene, og jeg bare elsket den ett minutts stillhet-referansen de la inn. Genialt. :p Det var pinlig når de holdt på med det i sesong 4, og det ble bare enda tydeligere nå.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

I morgen blir action hvertfall, mon tro hva som skjer når spillerne blir avslørt.

Er det bare første uken det er meningen at de skal spille en karakter?

Syns alt av konflikter og krangler blir så falskt når folk ikke er seg selv.

Hvis hele sesongen skal handle om RPG sånn som nå vil PH bli veldig falskt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...