Gå til innhold

Paradise Hotel 2014 Norge - Sesong 6 (Mandag-torsdag kl. 21:30) | Spoilere i denne tråden = tempban


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tror det var i episode 1 at to av skuespillerne satt inne på rommet og pratet "Nå er vi på jobb".. Kan de ha fått betalt for å være med?

 

Håper ikke Marius må hjem.. Må ha en kald nordlenning å heie på. Holdt seriøst på å daue av latter når Egil poppet frem på skjermen... fy faen han spiller rollen sin bra!

Endret av Reptilia
Lenke til kommentar

"Forfatteren" kom litt fra intet. Merkelig klisjé som egentlig aldri villet meldt seg på Paradise, og som overhode ikke passer inn. Simone var forresten en veldig god parodi av seg selv. Ingen bombe at hun var brite heller.

 

Lurer også på om "skuespillerne" kommer til å forsette. De virket da noe mer oppegående i green-screen intervjuene enn den gjennomsnittlige Paradise-deltaker, så det kan godt være de bare er innleide skuespillere.

Endret av Kammizez
Lenke til kommentar

Jeg liker tanken på at noen av muldvarpene får bli, og det er godt mulig det skjer. Men såvidt jeg har skjønt utifra det jeg har lest så har de blitt hentet inn etter å ha søkt på oppdraget som en jobb. Når de ble plukket ut til jobben så visste de fortsatt ikke hva det var de skulle være med på. Godt mulig de har betalt for det. Så på den måten ville det kanskje vært rart om de ble med videre som vanlige deltagere også. Utifra hva jeg kan se, så er mange av dem langt mer oppegående enn de fremstilles, og også personer som aldri ville vurdert å melde seg på Paradise Hotel.

Men det ville vært interessant om noen av dem fikk muligheten, dersom de hadde lyst, til å prøve å spille seg inn som de personene de egentlig er. :)

Lenke til kommentar

Så på facebook at noen nevnte at "Eilif" går på en eller annen teaterskole i fredrikstad.. Sikkert innleid. De er jo så sykt dyktige å holde maska.

 

Selv jeg som klarer å holde maska i de mest ekstreme situasjoner hadde aldri klart det der. De avslører det sikkert på torsdag også kommer det inn 5-6 helt nye gutter.

 

Skuespillerne virker dessuten alt for Normal for paradise hotel når de er seg selv.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...