Gå til innhold

Middle-earth: Shadow of Mordor diskusjon.


Anbefalte innlegg

Har faktisk koblet pc`n til hjemmekino og 55 tommeren, så de eneste grunnene til at jeg i det hele tatt har ps3 og ps4 er for eksklusiver, og noen (få :p ) spill er litt mer praktisk på konsoll.

 

Angående Shadow of Mordor; jeg blir sjeldent "hypet" på noe som helst egentlig, men merker jeg gleder meg mer enn vanlig til å få slått kloa i dette spillet. Hjelper vel på at jeg er rimelig stor fan av tolkien-universet, og at kritikerne virker nesten utelukkende positive.

Endret av NrNine
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hva tenker folk om pc vs konsoll her? Sitter på gjerdet og vurderer om jeg skal kjøpe til PC eller PS4 \ XONE. Hvordan er onlinemulighetene in-game? Er det pent flettet inn i spillet med samme character du har etc eller er multiplayer en separat del?

Jeg har bestilt det til Ps4. Har en PC som kan kjøre det fint, men foretrekker slike spill på konsoll.

Spillet har ingen multiplayer, bare singeplayer.

Lenke til kommentar

Kjøpte det nettop fra Nuuvem.com.br for den nette sum av 188 kr (som enrarkar nevnte) etter å ha sett TotalBiscuit sin WTF Is...

 

Spillet dukket nettop opp på radaren min, men ser ut som en ideell kombinasjon av Batman Arkham, Assassin's Creed og Dishonored.

 

En ting verdt å merke seg er at Nuuvem ikke gir deg mulighet til å pre-loade spillet og at det ikke blir tilgjengelig før kl 20:00 ikveld.

Endret av AndrèFronDrei
Lenke til kommentar

Kjøpte det nettop fra Nuuvem.com.br for den nette sum av 188 kr (som enrarkar nevnte) etter å ha sett TotalBiscuit sin WTF Is...

 

Spillet dukket nettop opp på radaren min, men ser ut som en ideell kombinasjon av Batman Arkham, Assassin's Creed og Dishonored.

 

En ting verdt å merke seg er at Nuuvem ikke gir deg mulighet til å pre-loade spillet og at det ikke blir tilgjengelig før kl 20:00 ikveld.

 

Jeg kjøpte det fra Nuuvem for noen dager siden og fikk koden tidligere i dag. Laster det ned på Steam nå :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...