Gå til innhold

Middle-earth: Shadow of Mordor diskusjon.


Anbefalte innlegg

Det som er mest synd med hele spillet er egentlig at den har så syltynn tilknytning til Ringenes Herre universet som det har. Dette er ikke basert på noe som helst egentlig, annet en litt vagt at du er en delvis ringskrømt, du kjemper mot orker tatt ut av Ringenes Herre universet og handlingen faktisk foregår i Mordor.

 

Det er jo generelt veldig lite gjenkjennelsesfaktor og lite ståhei selv for temmelig hardbarka Ringenes Herre tilhengere her. Hvor jeg tidligere har pint meg igjennom temmelig middelmådige spill bare fordi det var Ringenes Herre historikk og bakgrunn i spillet som jeg kunne knytte meg til, så føler jeg at i dette spillet så er det gjennomsyra god gameplay som får meg til å spille og at jeg føler temmelig minimal tilknytning til Ringenes Herre universet i det hele og store..

 

 

Så det blir jo fremdeles veldig to skritt frem, ett tilbake for min del hva gjelder "det perfekte Ringenes Herre spillet".

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Digger spillet enormt sålangt, MEN spiller på pc og lurer på hvordan jeg i all verden får fjernet den bedritne "mouse smoothinga" som mange virker å insistere på å ha på alle multiplatformspillene sine.

 

Jeg kan spille med kontroller til nød, men hadde det ikke vært for smoothinga hadde mus å tastatur vært supert.

Lenke til kommentar

Bare kjøp det på US psn store? og spill på eu brukeren?

 

Sitter å spiller det nå, og detta overraska stort, det er gjennomført og herlig å spille.

 

Det hierarki systemet er kult, og man blir aldri kvitt alle tror jeg, fordi det vil alltid komme nye inn og ta over plassen dems

Jeg preordera fra US PS store også, men hos meg så teller den nå ned til EU lansering på både US og EU kontoen min? Vet du om en løsning?

Lenke til kommentar

 

Kjøpte det nettop fra Nuuvem.com.br for den nette sum av 188 kr (som enrarkar nevnte) etter å ha sett TotalBiscuit sin WTF Is...

 

Spillet dukket nettop opp på radaren min, men ser ut som en ideell kombinasjon av Batman Arkham, Assassin's Creed og Dishonored.

 

En ting verdt å merke seg er at Nuuvem ikke gir deg mulighet til å pre-loade spillet og at det ikke blir tilgjengelig før kl 20:00 ikveld.

 

Jeg kjøpte det fra Nuuvem for noen dager siden og fikk koden tidligere i dag. Laster det ned på Steam nå :)

 

 

Key'en er gobal etc?

Har aldri hørt om nettsiden, hmmm, siden g2a ikke har flere keys igjen, er det vell verdt et forsøk :p

Lenke til kommentar

Har fått noen PSN meldinger om at folk som har kjøpt shadow of morder på US psn ikke har fått til å spille.

 

Nå har jeg spilt i hele dag.

 

Men kan bare si hva jeg gjorde. Kjøpte spillet i går, lastet det ned (viktig å la den laste ned HELE spillet når du er pålogget USA brukeren).

Etter den var ferdig å laste ned, la jeg inn patch 1.0.2 med USA brukeren, jeg startet så spillet en gang med USA brukeren min, før jeg logga ut og logga meg inn på norske psn brukeren. Spilla starta uten problemer.

 

Må stå som primary bruker osv

Lenke til kommentar

Nemesis systemet kan virkelig gi deg en challenge. Har blitt drept av samme kapteinen ca 6 ganger nå, nå er han legendary rank. Han mister ikke liv engang når jeg slår han. Skaffet meg mount og charget mot han, han bare løfta meg av, skallet meg og så slengte meg i bakken .......

 

Dødsrått men satan så vanskelig :D Startet lett dette spillet men nå dør jeg ofte merker jeg.

Lenke til kommentar

Nemesis systemet kan virkelig gi deg en challenge. Har blitt drept av samme kapteinen ca 6 ganger nå, nå er han legendary rank. Han mister ikke liv engang når jeg slår han. Skaffet meg mount og charget mot han, han bare løfta meg av, skallet meg og så slengte meg i bakken .......

 

Dødsrått men satan så vanskelig :D Startet lett dette spillet men nå dør jeg ofte merker jeg.

 

Godt å høre at spillet er vanskelig, men ikke umulige.

Håper jeg har det senere idag!

Lenke til kommentar

Selv er jeg så rusten med håndkontroller at jeg sliter voldsomt til tider, spesielt med bua.. Og personlig syntes jeg kamera er zoomet alt for langt inn, så jeg sliter ofte med å få noen god oversikt over noe som helst..

 

Bruk tastatur og mus <3 tar max 0.2 sec å drepe noe/noen med buen :D

Endret av igxx
Lenke til kommentar

Vurderer faktisk å gå over til PC-utgaven på grunn av to ting;

 

#1: Dama okkuperer TV-en 90% av tiden

#2: Klarer aldri å finne det fryktelig komfortabelt å spille med Dual Shock 4 håndkontrolleren..

 

 

Men ut ifra det jeg har sett så har ikke PC-Utgaven, selv på Ultra noe bedre bildekvalitet sammenlignet med PlayStation 4-utgaven? ... Har GTX Titan så burde klarer å dra det greit, men om det ikke gir noe bedre grafikk i det hele tatt, så..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...