Gå til innhold

Middle-earth: Shadow of Mordor diskusjon.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg synes historien var helt kurant! Likte spesielt at "kompisen" til ringsmeden var såpass mye med. Kampen mot Hammeren var bra. Kampen mot tårnet var skuffende. Kampen mot Svarte Hånden var en vits. Historien rundt det var grei, men selve kampene var for lett. Et bedre alternativ ville vært å gi oss muligheten til å slåss mot OP-versjoner av de på vanlig måte, med en masse hardcore Uruker som backup.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
  • 4 uker senere...

Andre som sliter med at når du angriper en leder så kommer det så og si alltid en eller to Nye ledere inn I fighten? Begynner og bli irriterende.

 

Ellers veldig fornøyd med spillet så langt.

 

Edit: Og hvilke av de 3 "super weapon" tingene liker dere beste. Sparer til en men usikker på hvilken jeg skal ta.

Endret av GnilreG
Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Jeg får ikke stabilt 90 fps på ultra med 2 980 GTX , så tror det er litt fantasitall som blir kastet rundt her. Jeg kjører dog i 1440P , men fortsatt. Spillet er på ingen måte dårlig optimalisert av den grunn, eneste jeg har å utsette på er mengden VRAM som trengst for å kjøre ultra teksturenne, som her trekker nesten 4 gb, i forhold til hva det krever synst jeg ikke den visuelle gevinsten er helt stor nok.

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...