Gå til innhold

Kamptråd: Chelsea - Man United

Emils.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest medlem-105082
Skrevet

Er ikke Sandro god nok for dere?

Hæh?

Nei, er ikke noe stor fan egentlig.

:wee:

Skrevet

3-1

Har ikke troen på dette dessverre. Tror vi blir seende tamme og redde ut. Helt uten en plan. Alt går i vasken og Chelsea får sjanse på sjanse.

Skrevet (endret)

At CFC ligger i toppen er jo helt lotto, de er milevis dårligere enn Liverpool til og med. Det dølleste topplaget ever. De slår oss sikkert, men bare 1-0 elns, så legger Mourinho seg bakpå. Jeg tar den jeg nå, glad vi ikke skal på Etihad igjen for å si det forsiktig. Der hadde det blitt tellesangen ala sesam stasjon.

Endret av toppmeis
  • Liker 3
Skrevet

Ja, dere gikk fra å være mediocre til full on dritt. VI derimot er regjerende ligamester og vet hvordan det er å spise kirsebær. Følelsen av å ha spist 4 stjerners i årevis, til å måtte dine på mcdonalds ved siden av lfc (pr tid på et dårligere bord også, rett ved dassen.) hver kveld er en jævla nedtur.

Så i den store sammenhengen er dette en "verre" turn for the worse.

Skrevet

Tenkte vel mer på missnøyen mot de amerikanske eierene vi hadde på den tiden og at Hodgson sett på som en "yes man" for de. Ble derfor hatet av 90% fra dag en.

For Moyes har det gått nedover fra 90% positiv oppsluttning. Dermed ganske annerledes.

Skrevet

Jeg tror ikke Moyes var førstevalget til United-supporterne, så mange som 90% tviler jeg på at var "positive" til signeringen. Tror det mer var "Vi får se hvordan det går".

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...