Gå til innhold

Kamptråd: Chelsea - Man United


Emils.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

Tipper vi kaster Giggs inn - han vet hva som kreves..

Eventuelt Kagawa på kant og Januzaj i midten. Taper nok 1-0 eller 2-0.

DdG

Rafael - Evans - Vidic - Evra

Carrick - Cleverley

Valencia - Giggs (!) - Januzaj

Welbeck

 

Hvorfor mener du at Kagawa bør spille på kant og Januzaj i midten, og ikke motsatt?

 

 

Nei, jeg TROR Januzaj starter sentralt - fordi Moyes er en tulling. Jeg HÅPER vi starter med Kagawa sentralt og Januzaj på venstre. Egentlig spiller det ingen rolle - jeg har ALDRI hatt mindre tro på seier i dag som United fan. Under SAF gikk vi på en og annen smell, men jeg hadde alltid tro på 3 poeng før kampstart.

 

Edit: Rettelse - Aldri = de siste 20 år.

Endret av Sovehest
Lenke til kommentar

Blir svært vanskelig å få med noe som helst fra denne kampen, spesielt med skadene og formen vi er i. I tillegg så blir det vanskelig å stoppe Hazard som er i storform og det hjelper lite at Mou aldri har tapt en ligakamp på Brua, men vi slo Arsenal så kanskje vi kan kjempe oss til et uavgjortresultat.

 

Hadde SAF fortsatt sittet ved roret hadde dette vært alle tiders mulighet til å ende Mou sin statistikk. Han har fortsatt ikke nådd gamle høyder.

Lenke til kommentar

Nei. City og Chelsea er vel lagene vår antifotball passer dårligst mot. City - fordi de bare kverner til vi er kjøttdeig, og om alt annet feiler, gjør Yaya alt selv. Chelsea fordi de har sidebacker som ikke slipper til innlegg, samt midtstoppere som bør være i stand til å få ut alt som kommer dalende..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...