Gå til innhold

Ole Gunnar Solskjær | Ferdig i Cardiff City


Latias

Anbefalte innlegg

Okei. Men poenget mitt er uansett at pengenes makt i dette tilfellet var i samsvar med fotballsupporteres interesser. De kampene flest vil se blir vist.

 

Burde bli lagd en poll på forumet her egentlig, for å se om folk er enige. (Og så burde folk tenke over om de hadde ment det var greit at det ble gjort med deres lag før de stemte.)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

 

Burde bli lagd en poll på forumet her egentlig, for å se om folk er enige. (Og så burde folk tenke over om de hadde ment det var greit at det ble gjort med deres lag før de stemte.)

Det hadde vært utrolig kjedelig om det samme skjedde med Liverpool, og jeg skjønner jo at du ble irritert og skrev noe du ikke mente i affekt. Min tankegang er at det ikke er "urettferdig" eller det kommersielle pengejaget i TV2 sin skyld at Cardiff-kampen blir prioritert foran Spurs-kampen. Det mest rettferdige er at kampen som flertallet av betalerne ønsker å se, blir vist. Denne gangen er det tydeligvis størst interesse for Cardiff-kampen, en kamp jeg gleder meg til å se.

Endret av knipsolini
Lenke til kommentar

Tror Solskjær har gjort et valg som er spennende. Hvis han lykkes er det gull og grønne skoger, utfallet om han ikke gjør det bra er nødvendigvis ikke krise. Tan vil få skylden for mye om ting ikke funker.

 

Her er en liste med spillere jeg tror Cardiff vil jakte de neste overgangsvinduene:

Cardiff

 

Sam Byram (20 år) høyre back, Leeds

Liam Moore (20 år), midtstopper, Leicester

Will Hughes (18 år), offensiv midbane, Derby

Danny Ings (21 år), spiss, Burnley

Joshua King (21 år), ving/spiss, Blackburn

Mats Møller Dæhli (18 år), offensiv midtbane, Molde

Stefan Johansen (22 år) midtbane, Strømsgodset

Tom Ince (21 år), midtbane, Blackpool

John Guidetti, (21 år) spiss, Man City

Samt låne en spiller fra Man Utd (typisk)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Ikke uventet fikk TV2 en del kritikk fra Spurs-supportere.

 

"Det betyr at Tottenham - Crystal Palace droppes, noe som har skapt harme blant Tottenham-fansen. TV 2 kan på grunn av restriksjoner fra Premier League bare vise én kamp på TV og nett-TV lørdag 16.00.- Vi har dessverre fått en del reaksjoner, spesielt fra Tottenham-fans. Det er naturlig og det var vi forberedt på. Når Solskjær er andre nordmann som manager i Premier League vurderer vi det til at det er en så stor begivenhet at vi er nødt til å ordne slik at den kommer på, sier han og legger til:- Vi beklager at det går ut over noen, og har full forståelse for at de er engasjerte. Engasjement hos kundene kan vi ikke kritisere, sier Taule."

Lenke til kommentar

Jeg husker i hvertfall Martin Andresen og Kjætil Wæhler. Mats Møller Dæhli har potensialet til å bli god nok, men det er ikke sikkert at utviklingen hans har godt av å gå tilbake til andrelagsspill. Mame Biram Diouf har vel gjort det ganske bra i Bundesligaen, så om han må hente en gammel spiller er vel kanskje han mest aktuell.

 

Jeg er i hvertfall veldig spent på hvordan Solskjær klarer seg i PL, og hvilke signeringer han evt. gjør i januar.

Lenke til kommentar

Det virker i hvertfall som om Dæhli blomstret tidligere enn Januzaj. De er like gamle, og har nå ca like store roller i henholdsvis Molde og Man Udt. Så mye som jeg ønsker en norsk fotballspiller i verdensklasse er jeg redd Dæhli ikke klarer å leve opp til hypen. Det er mange stortalenter som av forskjellige årsaker ikke blir helt det store. Det er spesielt fristende å nevne Freddy Adu, spilleren som alle verdens fotballklubber siklet etter da han var en guttunge, som nå i en alder av 24 år er klubbløs, uten noen vellykket karriere å se tilbake på.

 

Det er bare et par måneder til Dæhli er 19 år, og han må nok være en av Tippeligaens aller beste i årets sesong om det skal være håp for at han blir en virkelig storspiller.

Lenke til kommentar

Det virker i hvertfall som om Dæhli blomstret tidligere enn Januzaj. De er like gamle, og har nå ca like store roller i henholdsvis Molde og Man Udt. Så mye som jeg ønsker en norsk fotballspiller i verdensklasse er jeg redd Dæhli ikke klarer å leve opp til hypen. Det er mange stortalenter som av forskjellige årsaker ikke blir helt det store. Det er spesielt fristende å nevne Freddy Adu, spilleren som alle verdens fotballklubber siklet etter da han var en guttunge, som nå i en alder av 24 år er klubbløs, uten noen vellykket karriere å se tilbake på.

 

Det er bare et par måneder til Dæhli er 19 år, og han må nok være en av Tippeligaens aller beste i årets sesong om det skal være håp for at han blir en virkelig storspiller.

Mange som er gode som juniorer, men som faller igjennom når det virkelig blir seriøst. Når det er sagt, er det en norsk spiller som jeg tror klarer steget, så er det Dæhli. Hadde vært utrolig artig å se han i PL, og i motsetning til de fleste andre norske spillerne de senere årene, så er jeg sikker på at OGS ville gitt han en fair sjanse.

 

Forren hadde jo maks uflaks mtp at manageren hans ble sparket rett etter han ble hentet.

Lenke til kommentar

Er det noe sted man kan få sett Cardiff - Newcastle på nett? Gjerne en norsk side, og gjør meg ingenting å betale litt. Tenkte jeg endelig skulle begynne å følge litt med på fotball, hehe. :)

Nei dessverre, Cardiff-Newcastle er visst ikke blant de åtte FAC-kampene det produseres tv-bilder fra.

Lenke til kommentar

Er det noe sted man kan få sett Cardiff - Newcastle på nett? Gjerne en norsk side, og gjør meg ingenting å betale litt. Tenkte jeg endelig skulle begynne å følge litt med på fotball, hehe. :)

Ikke direkte som Latias sier, men det blir brukt ett kamera for å vise høydepunktene etter kampen så tipper den blir sendt i reprise på et eller annet tidspunkt. Bare å skjerme seg fra nettet fram til da...
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...