Gå til innhold

Ole Gunnar Solskjær | Ferdig i Cardiff City


Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hva er galt med å vise Cardiff-kampen? Er jo helt naturlig. Hvor mye i denne tråden er diskutert om Tottenham-kampen og hvor mye om Solskjær til Cardiff de siste dagene? Oppmerksomheten rundt Cardiff/Solskjær er mye større enn en helt ordinær PL-kamp.

 

This.

 

Cardiff-matchen ble mye mer interessant nå for meg selv også. Håper virkelig at Solskjær klarer og sette preg på Cardiff de neste åra for så å ta steget til en større klubb i PL.

Lenke til kommentar

Cardiff-fansen tror jo Solskjær skal ta dem til gull til neste år. Så et intervju med en unge som var ekstatisk "he took over a bad team in Norway and won the league his first season!". Ingen som har fortalt dem at Molde ble Norges City samme kveld som Solskjær tok over?

 

Synes det er artig med norsk manager i PL.

Lenke til kommentar

Jeg mistenker at mange av de som maser om at det blir altfor mye Solskjær på TV (vi har ikke sett en kamp ennå, men det er tydeligvis for mye) er de samme som alltid klager over at ingen nordmenn gjør det bra, men med engang noen får sjansen så ønsker de dem intet annet enn pest og kolera.

 

Cardiff ble plutselig spennende å følge, jeg håper Solskjær får en flott karriere. Det er muligens noe i det at dette er en vinn-vinn situasjon for han; gjør han det bra er det mot all forventning. Gjør han det dårlig og får fyken vil det bare bli mer press på Tan.

 

Go Ole!

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Jeg mistenker at mange av de som maser om at det blir altfor mye Solskjær på TV (vi har ikke sett en kamp ennå, men det er tydeligvis for mye) er de samme som alltid klager over at ingen nordmenn gjør det bra, men med engang noen får sjansen så ønsker de dem intet annet enn pest og kolera.

 

Cardiff ble plutselig spennende å følge, jeg håper Solskjær får en flott karriere. Det er muligens noe i det at dette er en vinn-vinn situasjon for han; gjør han det bra er det mot all forventning. Gjør han det dårlig og får fyken vil det bare bli mer press på Tan.

 

Go Ole!

 

Nope. Jeg klager aldri over at nordmenn ikke gjør det bra og jeg syntes det er for mye Solskjær selv om jeg som Arsenal fan alltid har likt han.

Cardiff er absolutt ikke mer interessant enn hva de var tidligere for min del. For øyeblikket må jeg si at det faktisk er rake motsetningen da de "plutselig" har blitt hele Norges yndlinger fordi OGS har tatt over laget.

Lenke til kommentar

For en nøytral supporter kan jeg ikke skjønne annet enn Cardiff med OGS er mer spennende enn United denne sesongen...

 

Hvorfor skal OGS være mer interessant enn en av verdens største klubber de siste 30 årene? Man skal jo være rimelig partisk til Norge og OGS selv for å få den vinklingen..

Lenke til kommentar

 

Nope. Jeg klager aldri over at nordmenn ikke gjør det bra og jeg syntes det er for mye Solskjær selv om jeg som Arsenal fan alltid har likt han.

Cardiff er absolutt ikke mer interessant enn hva de var tidligere for min del. For øyeblikket må jeg si at det faktisk er rake motsetningen da de "plutselig" har blitt hele Norges yndlinger fordi OGS har tatt over laget.

 

Hvordan fungerer den logikken der?

Lenke til kommentar

Diskusjon, wohey!

 

På den ene siden syns jeg "synd" på Spurs-supportere. Jeg hadde selv blitt irritert om Arsenal ble fjernet, men på den andre siden forstår jeg hvorfor TV2 viser matchen. Det er stor allmenn interesse for Solskjærs PL-debut, og som den eneste norske broadcaster i PL, så er TV2 nødt til å vise den kampen.

 

Problemet her er jo forsåvidt ikke TV2, men FA som har bestemt at hele Europa skal få lide fordi de vil få flere briter til stadion. Forhåpentligvis blir dette endret igjen til neste sesong, for de går 20-25 år tilbake i tid, når de velger å gjøre det på den måten de gjør nå. Med internett og sosiale medier så vil man få med seg resultatet i kampene som ikke sendes live, og da er spenningen borte når disse vises i reprise.

 

Jeg er helt med på å få folk på stadion, men de ødelegger produktet for alle andre i Europa, som ikke kommer seg på stadion til hver kamp.

Lenke til kommentar

Cardiff-fansen tror jo Solskjær skal ta dem til gull til neste år. Så et intervju med en unge som var ekstatisk "he took over a bad team in Norway and won the league his first season!". Ingen som har fortalt dem at Molde ble Norges City samme kveld som Solskjær tok over?

 

Synes det er artig med norsk manager i PL.

 

Både Røkke og Gjeldsten er mye rikere en Tan, 6x og 3x eller noe :p

Lenke til kommentar

Litt spesielt siden det er premierekampen for Ole Gunnar

Blir dog spennende å se om Cardiff blir prioritert fremmover når vi går fremover Premier League.

Jeg tror nok fremdeles at United,Arsenal og Liverpool blir prioritert om de har 16.00 kamp samtidig som Cardiff.

Men om valget står mellom Chelsea, Tottenham og Cardiff kl 16.00 så spørs det hva tv2 prioriterer fremover i sesongen.

Spennende.

Endret av Danielzu
Lenke til kommentar

Om det blir hver eneste kamp: Ja
En gang i blant derimot: nei

 

Hadde jeg fått valget mellom

Chelsea-Sunderland og Cardiff-Sunderland hadde jeg gått for sistnevnte 9 av 10 ganger.
Og det har absolutt ingenting med Ole Gunnar å gjøre. Hadde gått for det valget før han ble ansatt også.

Endret av Danielzu
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Dette er vel i tråd med Langli sitt syn på fotball. Har man makt/penger gir man blanke i hva fansen vil ha.

 

Hvor mange er egentlig interesserte i å se Cardiff - West Ham foran Spurs?

 

Dette er like tåpelig som den gangen TV2 valgte å droppe Arsenal for å vise Fulham mot et annet rotalag fordi noen norske spillere skulle være med. Hvem faen som følger engelsk fotball og betaler for å se på det bryr seg om det tilfeldigvis er en nordmann med? Vi betaler for å se engelsk PL, ikke for generell dekning av norske fotballnyheter!

Endret av Sexylubb1
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Hadde tv2 gjort det samme hvis et var f.eks Utd eller L`pool som skulle bli vist? Hadde blitt ramaskrik da ja :wee:

 

De har gjort det en gang før med Arsenal. Dette er vel første gang siden det...

 

Nettopp. Jeg vil heller se to bunnlag mot hverandre enn et topplag mot et bunnlag.

 

Pøh, det er et London-derby!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...