Gå til innhold

Ole Gunnar Solskjær | Ferdig i Cardiff City


Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Spørs om det har blitt satt skikkelige krav fra Solskjær sin side, virker jo som om det kun er han som blir vurdert for stillingen og da er jo han i en gunstig forhandlings-situasjon.

 

Skulle det gå galt under Tan så tror jeg ikke skipet har seilt for Solskjær i PL uansett, da "alle" jo har sett hvordan Tan er.

Solskjær blir visst presentert som Cardiff-manager innen et par dager.

Siste er at han blir presentert allerede i dag.

Lenke til kommentar

Hadde i det lengste håpt at Solskjær ville vere litt meir tolmodig, og sjå om ikkje det var mogeleg å få sjansen i ein klubb med litt meir stabilitet hjå dei som styrer. Problemet er vel at Solskjær ser at han ikkje kan seie nei til for mange klubbar før han ikkje lenger vil verte vurdert og Solskjær ser i det minste ut til å velje ein klubb der han får det vanvittig spanande "Har eg jobb i dag, eller skal eg hengast på eit torg i Malaysia?"

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Hvordan kan noen mene at OGS til Cardiff er dumt gjort av han? RIP? Haha. Akkurat som at han ikke har oversikt over situasjonen selv og har takket ja til en deal uten noen premisser. Han får garantert penger til januarvinduet og om det går dårlig vil all skyld uansett ligge på Tan sånn som situasjonen står seg nå.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Lundekvam var usikker på hvordan Tan ville være, men så sier Langli at han må få lov å gjøre det han vil med klubben sin. Også blir Claus irritert over at han ødelegger den engelske kulturen, men Langli mener vi må bare bli vant med det. PS: Langli skriker når han diskuterer.

Lenke til kommentar

Hvordan kan noen mene at OGS til Cardiff er dumt gjort av han? RIP? Haha. Akkurat som at han ikke har oversikt over situasjonen selv og har takket ja til en deal uten noen premisser. Han får garantert penger til januarvinduet og om det går dårlig vil all skyld uansett ligge på Tan sånn som situasjonen står seg nå.

 

Nå kan jeg bare prate for meg selv, men jeg mener det er er dumt av Solskjær i den forstand at det mest sannsynelig ikke blir et langtidsprosjekt. Noe jeg trodde han var ute etter. Si at Solskjær får sparken om 1. år, det har ikke svekket karrieren hans for folk vil legge skylda på Tan, men jeg tror heller ikke han styrker posisjonen sin for å kunne ta over en topp 8 klubb.

 

Hadde han heller tatt over Aston VIlla, West Brom eller lignende klubber kunne mer sannsynlig sitter i 3-4 år for deretter tatt et steg nærmere. Som Rodgers eller Martinez.

Endret av Teipball
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...