Gå til innhold

Folk som trener for å få store muskler ser latterlig ut.


Sukkertøy

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

altså, mannfolk som jobber og ikke har tid til å dra ned til PROgym for å stå foran speilet og jåle seg og som blåser langt f i hva de spiser men spiser det kona serverer.

 

Jeg liker heller ikke folk som står i singlet og skal "show off", spesielt de med douchebag singlet der brystvortene og alt stikker ut.

 

Men til syvende og sist liker de fleste kvinner menn med muskler, og da du ha "tid til å dra ned PROgym", og du kan heller ikke kun "spise det kona serverer".

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Nei. Dette er ikke trolling. Dette er MEG som har MINE meninger.

 

 

Akkurat som resten her.

 

 

Hadde denne tråden vært om et fotballlag og at jeg ikke likte dem, så hadde ingen reagert med å si at det var trolling. Bare fordi det handler om en type mennesker, så er det trolling?

Javel. Det er din mening.

Endret av Sukkertøy
  • Liker 2
Lenke til kommentar

hehe, det skjønte jeg ganske fort. Du passer fint inn i det du selv kritiserer! :)

Skal jeg reagere på samme måte bare om du hadde laget en tråd om at du ikke liker feite jenter da eller?

 

Det er min mening om hva jeg syns er fint. Om du syns det er så fint pumpa gutter med v-hals singleter som gjør at du blir så opprørt, så må du gjerne syns det. Visste ikke at du skulle føle så sterkt om temaet. ;)

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147

Kudos for snertent åpningsinnlegg.

 

Tviler ikke på at den vil treffe både den ene og den andre nerven, hos sånne som lever for å løfte jernskrammmel for å bli optimalt biffete. Ser frem til fortsettelsen

 

:)

Lenke til kommentar

Jeg er gutt og det dummeste jeg ser er jenter/kvinner som tror at alle andre bryr seg om hva de liker og ikke liker, og må stikke nesen sin oppi alt og ha en mening om det. Det er rett og slett turn off!

 

De lager typisk forumposter eller blogger, der de skriver og syter for å få frem hvor unike de er, og at de har egne meninger.

 

Det er OBVIOUS at de kun gjør dette for å få oppmerksomhet i håp om at folk skal være enige med dem, og gi dem en "liker". Det er jo bare for å virke som om man har egne meninger.

 

Også lager de gjerne poster på facebook og andre steder der de rakker ned på andre, for å føle seg bedre selv. Der de forteller hvor idiotiske andre er, som ikke har samme interesser for dem.

 

Særlig er det flere som peker ut noen spesielle grupper, og poengtere alle feilene ved disse, som ikke har gjort annet galt enn å gjøre noe de selv liker.

 

Sorry, men dere som gjør dette ser rett og slett teite ut i mine øyne i hvertfall.

Og det får dere ikke til å virke smarte ller interessante heller. Dere oppførere dere som hjernedøde oppmerksomhetshorer. Som ikke klarer å se for seg at det er andre som har andre interesser. Jenter som enda ikke ahr kommet ut av fjortisskrisa, der hele verdenen dreier seg om en person, dem selv. Latterlig

 

Det som derimot er fint, er smarte og oppegående kvinnfolk som har virkelige meninger om ting som virkelig betyr noe, og som ikke er opptatt av å rakke ned på alle andre som ikke er som dem. Som da resulterer i at de positiv personlighet og utstråling. Ikke at de prøver å fake det.

 

 

 

Hyller deg for denne! :rofl:

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Det er tydelig at det har blitt noen sårede følelser her og at man desperat prøver å gå til angrep med ikke veldig bra argumenter...

 

hahaha sorry, men jeg ser dere prøver hardt her og det blir bare dessverre mere latterlig enn bra :rofl:

 

 

 

Det er ekte mannfolk, ekte muskler ut fra ekte hardt arbeid som er fint. Det finnes ikke noen vei utenom dessverre.

 

 

Og til deg Zepticon, så må du huske hvor vi er hen da gutt. Er det noe sted i landet man skal kunne uttrykke seg om noe slikt så er det her. Jeg har ingen intensjon om å stå og gaule det utover et torg...

 

Blir jo fryktelig rart at du reagerer så sterkt på noe du tydeligvis ikke burde ta personlig i følge deg selv...

Lenke til kommentar

Nei. Dette er ikke trolling. Dette er MEG som har MINE meninger.

 

 

Akkurat som resten her.

 

 

Hadde denne tråden vært om et fotballlag og at jeg ikke likte dem, så hadde ingen reagert med å si at det var trolling. Bare fordi det handler om en type mennesker, så er det trolling?

 

Javel. Det er din mening.

Det er nok fordi dette blir et personangrep og du sier rett ut at de som har en interesse for styrketrening på senter er hjernedød. Sorry for at du ikke liker bodybuilding, men skal det legitimere at du får ha en så nedlatende holdning for hobbyen til mange andre?

 

Hadde jeg skrevet et innlegg på en fotballagtråd om United og bare sagt at de var piss, skjønner ikke at noen kan holde med de, dere er idioter som ikke ser det samme som meg, og de spiller rumpefotball så hadde nok jeg fått samme anklagelser mot meg.

 

Trekk heller frem det som er positivt med cowboyer og "ekte" mannfolk.

 

Du generaliserer VELDIG også! Hva så om noen kjøper for trange klær, det er sikkert en hel haug av de som trener som gjør det for selvtillit, gøy aktivitet, se fremgang og ha noe å fylle dagen med. :)

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Vet ikke hva du mener den setningen der Aporia. Hva er det du mener med qualia?? Kan du ikke bare skrive så folk forstår? Da mener jeg på norsk og ikke bake inn latinske ord her og der.

 

 

Vi er på et diskusjonsforum. blir så dumt å komme inn i en tråd som flere her og bli sur for at noen har en mening.

 

 

Min mening omfatter alle som står og pumer jern og digger seg selv i speilet med musklene og doucher seg. Sånt blir ikke jeg våt i trusa av, og det må da vel jeg få lov til å uttrykke meg om på lik linje som alle andre her på forumet.

 

Om folk tar seg nær av det ja da trenger de ikke gå inn i tråden.

Endret av Sukkertøy
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg er gutt og det dummeste jeg ser er jenter/kvinner som tror at alle andre bryr seg om hva de liker og ikke liker, og må stikke nesen sin oppi alt og ha en mening om det. Det er rett og slett turn off!

 

De lager typisk forumposter eller blogger, der de skriver og syter for å få frem hvor unike de er, og at de har egne meninger.

 

Det er OBVIOUS at de kun gjør dette for å få oppmerksomhet i håp om at folk skal være enige med dem, og gi dem en "liker". Det er jo bare for å virke som om man har egne meninger.

 

Også lager de gjerne poster på facebook og andre steder der de rakker ned på andre, for å føle seg bedre selv. Der de forteller hvor idiotiske andre er, som ikke har samme interesser for dem.

 

Særlig er det flere som peker ut noen spesielle grupper, og poengtere alle feilene ved disse, som ikke har gjort annet galt enn å gjøre noe de selv liker.

 

Sorry, men dere som gjør dette ser rett og slett teite ut i mine øyne i hvertfall.

Og det får dere ikke til å virke smarte ller interessante heller. Dere oppførere dere som hjernedøde oppmerksomhetshorer. Som ikke klarer å se for seg at det er andre som har andre interesser. Jenter som enda ikke ahr kommet ut av fjortisskrisa, der hele verdenen dreier seg om en person, dem selv. Latterlig

 

Det som derimot er fint, er smarte og oppegående kvinnfolk som har virkelige meninger om ting som virkelig betyr noe, og som ikke er opptatt av å rakke ned på alle andre som ikke er som dem. Som da resulterer i at de positiv personlighet og utstråling. Ikke at de prøver å fake det.

Takk for et PERFEKT svar på en flåsete tråd. Tror egentlig ikke det er behov for å si stort mer.
  • Liker 6
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...