Gå til innhold

Dogecoin: mer enn bare en digital, anonym, uregulert og desentralisert valuta. NB! DogeQT v1.6 er ute!

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Med mindre du har en god rigg som gir flere MH/sec så er det ikke lønnsomt å mine. Mye bedre å kjøpe Doges nå som prisen er lav og bare holde på det.

My 2 cents.

Endret av Latterliggjort
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

hva vil det si, en million doge? :p

Det vil si hva en doge coin er verdt i BTC :)

Endret av MhMh
Skrevet

kanskje jeg gjorde lurt i å bytte ut bitcoinen min til doge alikevel! mine 1.5 mil doges er nå verdt 9000kr:D

De er faktisk verdt kr 12359,- nå. :D

Skrevet

Ja, skal si verdien har steget mye, men det har også difficulty, 846 pr nå... Mange pools som sliter med høy last også siden mange i dag plutselig har hoppet på Doge-bølgen igjen.

Trenden ser vel egentlig ut til å gå nedover nå, topp-punktet så ut til å være 154 satoshi rundt kl 13.

Ved å mine mot middlecoin kan man i snitt regne med å tjene 0,013 bitcoin pr Mhash pr døgn.

Ved en difficulty på 846 må verdien på Doge ligge >110 satoshi for at det skal være verdt det å mine Doge direkte med samme rate (brukte denne kalkulatoren).

Men hvem vet? Man kan jo tåle å mine med lavere profit en stund om det faktisk viser seg at verdien på Doge går to the moon! ;)

Skrevet (endret)

Du skriver mye klokt Cursio. Jeg har minet doge konstant, selv om andre coins til tider har gitt mer profitt. Litecoin lå brakk i lang tid før verdien plutselig mangedoblet seg over natten, og den erfaringen gjorde at jeg holdt ved dogecoin selv når verdien var på bunn. Jamaica-fundraiseren har fått mye oppmerksomhet i media de siste timene, det skal bli spennende å se hva det gjør med kursutviklingen. Storyen har blitt #1 på fremsiden av reddit og aktive brukere på /r/dogecoin har nesten tidoblet seg. Selv TEK-nettverket skriver om det..

http://www.teknofil.no/artikler/jamaicas-boblag-vil-til-sotsji/156098

Endret av fargoth
Gjest Bruker-182691
Skrevet

føler at eg er en idiot nå...

heldigvis bare noen få promille av hva du vil eie iløpet av ditt liv :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...