Gå til innhold

Dogecoin: mer enn bare en digital, anonym, uregulert og desentralisert valuta. NB! DogeQT v1.6 er ute!


Anbefalte innlegg

er det noe å hente på å mine BTC for tiden da?

 

PS:

Our ASIC hardware is designed specifically for mining Bitcoins which uses SHA256d as a proof-of-work algorithm to process network transactions. If a cryptocurrency, like Litecoin, which is based on Scrypt, uses a different proof-of-work than that used in Bitcoin, then our hardware will not be compatible.

Nei. Sats heller på daytrading av BTC/LTC hvis du vil tjene penger.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

 

Oj indeed! Men ebay er et litt annet marked, der betaler man litt ekstra for convenience. Veldig mange ønsker å kjøpe dogecoins med paypal, og er dermed villige til å betale mer for å kunne gjøre det på en plass slik som ebay.

post-49161-0-19139500-1387894788_thumb.png

Lenke til kommentar

Ligger bare på ca 3000 hashes pr. sekund, og det virker som det er CPU'en min som jobber med det, selv om jeg bruker filen minewithamdgpu.bat.

 

Ut fra enhetsbehandling ser det i hvert fall slik ut, da dogecoin bruker 99% av CPU, og CPU temperaturen er høyere enn vanlig, mens GPU-temperaturen er normal.

 

Noen som vet hva jeg gjør galt? Ja, jeg har en AMD GPU på et HD7750 kort. Selv om det ikke akkurat er det råeste kortet i gata, bør det vel klare mer enn 3000?

Endret av Schwarzwald
Lenke til kommentar

Ligger bare på ca 3000 hashes pr. sekund, og det virker som det er CPU'en min som jobber med det, selv om jeg bruker filen minewithamdgpu.bat.

 

Ut fra enhetsbehandling ser det i hvert fall slik ut, da dogecoin bruker 99% av CPU, og CPU temperaturen er høyere enn vanlig, mens GPU-temperaturen er normal.

 

Noen som vet hva jeg gjør galt? Ja, jeg har en AMD GPU på et HD7750 kort. Selv om det ikke akkurat er det råeste kortet i gata, bør det vel klare mer enn 3000?

Fikk det til etterhvert. Bare jeg som er noob.

 

Får ca 100kh/s med intensity på 11. Prøvde å skru opp til 12 og fikk ca 140 da, men da gikk temperaturen over 90 og jeg ble nervøs :)

Lenke til kommentar

Hvor stiller du på intensity? :)

I "minewithAMDGPU.bat"-filen, så har du følgende etter passordet:

 

<passord> --thread-concurrency 4096 -I 13 -g 1 -w 256 -T

 

I står for "intensity" og for øyeblikket har jeg satt den til 13 som med litt ekstra kjøling gjør at mitt kort yter bra uten å bli for varmt. Anbefaler å prøve 10 først (er vel default) og så øke med 1 og 1 til du merker at kortet blir litt for varmt for din smak, og så redusere igjen så kortet når en passende temperatur. Mitt kort rusler og går nå på rundt 83 grader. Over 90 er fy-fy så vidt jeg har hørt.

 

Det som nok var mitt problem, var at denne linjen ikke var lagt til i utgangspunktet. Jeg fikk en helt annen hastighet når jeg la til denne linjen, selv med intensity på 10.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...