Gå til innhold

Dogecoin: mer enn bare en digital, anonym, uregulert og desentralisert valuta. NB! DogeQT v1.6 er ute!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

Gode gamle minerd :) Man bruker bare suchcoins.com-brukernavnet og passordet sitt.

 

Så i praksis kan man bare bruke samme .bat filen man brukte til Dogecoin, og endre de.suchcoins.com til moondiggers.net? Jeg bruker imidlertid cgminer, men jeg aner ikke om man kan la innstillingene stå slik de står.

 

Vurderer å mine litt forskjellig og spre sjansene.

Lenke til kommentar

Jeg har allerede 10000 mooncoins med 40khash/s, så jeg er fornøyd. :) Jeg tror at dogecoin er på dødsleiet allerede, dessverre..

Jeg tror dette er tidspunktet å kjøpe dogecoins på.. Det er mye infrastruktur som bygges opp rundt dogecoin for tiden, slik som apps til android/iOS, APIer for betalingsløsninger på nett, og tjenester sentrert rundt dogecoin. Dette ser man ikke hos andre scamcoins, og jeg tror det blir redningen for dogecoin. Alle andre scamcoins måles opp mot doge for tiden, og kursen holdes nede fordi den har vert den mest profitable å mine i lang tid nå. Dessuten ligger fortsatt forventningen om at doge skal til månen der hos alle, så jeg tror vi vil se ihvertfall et forsøk på å nå det målet før kursen eventuelt flater ut..

Lenke til kommentar

Jeg tror dette er tidspunktet å kjøpe dogecoins på.. Det er mye infrastruktur som bygges opp rundt dogecoin for tiden, slik som apps til android/iOS, APIer for betalingsløsninger på nett, og tjenester sentrert rundt dogecoin. Dette ser man ikke hos andre scamcoins, og jeg tror det blir redningen for dogecoin. Alle andre scamcoins måles opp mot doge for tiden, og kursen holdes nede fordi den har vert den mest profitable å mine i lang tid nå. Dessuten ligger fortsatt forventningen om at doge skal til månen der hos alle, så jeg tror vi vil se ihvertfall et forsøk på å nå det målet før kursen eventuelt flater ut..

Jaja, jeg miner fortsatt mooncoins. Jeg har ca 5-6000 doge, så hvis 1 doge blir verdt 0.1 USD, har jeg 5-600 USD. :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg tror det. Prøv!

Fungerte helt fint.

 

Men tror jeg miner en mindre sum Mooncoins bare for å ha det, så går jeg tilbake til Dogecoins. Leser man litt rundt på nettet så regnes Mooncoins som en scam av mange, og tilliten til Dogecoins er uendelig mye større. Men greit å ha litt moons, i tilfelle kursen plutselig skyter fart (noe jeg imidlertid tviler på).

 

Har vel 12500 doge nå, etter noen dagers av og på-mining på en gammel maskin med et skjermkort som ikke heeelt liker å bli pressa. I tillegg gjorde jeg den feilen å mine litt på Scryptpools som viser seg å være en scam som ikke betaler ut.

 

Håper jo at kursen på Doge går opp igjen nå på nyåret, etter at den gikk ned i romjula (forhåpentligvis en naturlig utvikling pga helligdager).

Lenke til kommentar

 

Håper jo at kursen på Doge går opp igjen nå på nyåret, etter at den gikk ned i romjula (forhåpentligvis en naturlig utvikling pga helligdager).

 

Verdien har blitt holdt nede fordi dogewallet nettsiden ble hacket og dogecoin fremstår mer og mer som noe useriøst tull. Hadde ikke trodd det kom til å skje så tidlig, men kanskje den kommer opp igjen på nyåret. Jeg kjøpte 12 mill da den var rett over 1e-6 BTC, så jeg håper virkelig den kommer opp igjen :p

Lenke til kommentar

Har ikke minet en eneste coin. Solgte bitcoinen min til fordel for dogecoins. Var snarere en reinvistering, det lønner seg eller ikke får nå se på :tease:

Hmm hørtes ikke så smart ut tror jeg, siden det tar kortere tid å mine opp x antal dogy, så trade det til btc. Men det kan jo hende du har gjort det riktige. Hehe :D

Lenke til kommentar

Jeg har minet en 30,000 mooncoins siden i går, så tror jeg går tilbake til dogecoins.

Er bare for morro skyld uansett :p

 

Jeg har en veldig fin mining client til windows hjemme, den er laget for oss med nvidia gpu og som er lat, den setter automagisk opp hva du kan mine uten at man må stille inn noe selv. Er sikkert ikke like effektivt, men fungerer fint for meg :)

Lenke til kommentar

Ser at det er endel som har hevet seg på mining pga doge, og det er bra. Men for å få maksimal profitt (gitt at doge ikke går til måneden, vil jeg anbefale å bytte valuta. Personlig benytter jeg http://middlecoin.com . Der miner de scrypt-valutaene som gir best fortjeneste, og veksler dem automatisk om til bitcoin som man får utbetalt. PCen min har minet med et R9 280X i 14 dager, og har fått utbetalt i underkant av 0.2 BTC som tilsvarer med dagens kurs tilsvarer ca 900 kr.

Endret av SM411
Lenke til kommentar

Hei. Tenkte å skaffe meg noen dogecoins. Har wallet nå, men ser det er en god del andre ting som må installeres?

 

Hva er mining, og hensikten med det? Og hvor kjøper jeg? Setter pris på svar.

 

Du trenger i prinsippet ikke installere noe som helst for å få deg dogecoins, det finnes on-line wallets hvor du kan lagre doge og du kan kjøpe doge via exchanges, ebay, eller fra en side som jeg anbefaler på det varmeste, dogefordollars.com (siden er nede for øyeblikket mens de bytter betalingsløsning). Hvis du ikke vil kjøpe doge kan du selvsagt mine. Hensikten med mining er å skape nye doge og å behandle transaksjoner i dogecoin-nettverket. For å mine kan du enten laste ned programvare for dette (se guide på dogecoin.com) eller du kan mine rett i browseren med idigdoge.com (enklest).

Lenke til kommentar

 

Du trenger i prinsippet ikke installere noe som helst for å få deg dogecoins, det finnes on-line wallets hvor du kan lagre doge og du kan kjøpe doge via exchanges, ebay, eller fra en side som jeg anbefaler på det varmeste, dogefordollars.com (siden er nede for øyeblikket mens de bytter betalingsløsning). Hvis du ikke vil kjøpe doge kan du selvsagt mine. Hensikten med mining er å skape nye doge og å behandle transaksjoner i dogecoin-nettverket. For å mine kan du enten laste ned programvare for dette (se guide på dogecoin.com) eller du kan mine rett i browseren med idigdoge.com (enklest).

Så man kan skape dogecoins gratis, og få en mulig fortjeneste ut av det i form av penger?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...