Gå til innhold

Dogecoin: mer enn bare en digital, anonym, uregulert og desentralisert valuta. NB! DogeQT v1.6 er ute!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ja, skal si verdien har steget mye, men det har også difficulty, 846 pr nå... Mange pools som sliter med høy last også siden mange i dag plutselig har hoppet på Doge-bølgen igjen.

 

Trenden ser vel egentlig ut til å gå nedover nå, topp-punktet så ut til å være 154 satoshi rundt kl 13.

 

Ved å mine mot middlecoin kan man i snitt regne med å tjene 0,013 bitcoin pr Mhash pr døgn.

Ved en difficulty på 846 må verdien på Doge ligge >110 satoshi for at det skal være verdt det å mine Doge direkte med samme rate (brukte denne kalkulatoren).

 

Men hvem vet? Man kan jo tåle å mine med lavere profit en stund om det faktisk viser seg at verdien på Doge går to the moon! ;)

Lenke til kommentar

Du skriver mye klokt Cursio. Jeg har minet doge konstant, selv om andre coins til tider har gitt mer profitt. Litecoin lå brakk i lang tid før verdien plutselig mangedoblet seg over natten, og den erfaringen gjorde at jeg holdt ved dogecoin selv når verdien var på bunn. Jamaica-fundraiseren har fått mye oppmerksomhet i media de siste timene, det skal bli spennende å se hva det gjør med kursutviklingen. Storyen har blitt #1 på fremsiden av reddit og aktive brukere på /r/dogecoin har nesten tidoblet seg. Selv TEK-nettverket skriver om det..

 

http://www.teknofil.no/artikler/jamaicas-boblag-vil-til-sotsji/156098

Endret av fargoth
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...