Gå til innhold

Dogecoin: mer enn bare en digital, anonym, uregulert og desentralisert valuta. NB! DogeQT v1.6 er ute!


Anbefalte innlegg

Det blir ingen ny versjon for å implementere dette - det var allerede i originalen helt fra starten av. Det var bare 1. ikke alle som var klar over det, og 2. litt diskusjoner om den burde endres eller ikke, før man nå endelig har bestemt å la det være. Det skal mye til for å få aksept for å lage en fork av Dogecoin som ikke har det, og hvis det gjøres av noen andre enn skaperne, vil jeg tippe på at det blir slutten på dogecoin.

Endret av flinx
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Cryptsy er der "alle" kjøper og selger. Er du ute etter "action" er der absolutt stedet å være. Problemet er at de sliter med overbelastning til tider, og det kan være veldig kjipt hvis en ordre ikke blir registrert skikkelig på riktig tidspunkt, eller at den ikke går gjennom i det hele tatt.

 

https://www.cryptsy.com/users/register?refid=99265 (med min referral-link, jeg får cryptsy-poeng)

 

BTER kan være greiere hvis man bare er ute å gjøre litt småhandling nå og da, og det ikke er så nøye å få med seg toppene og bunnene til riktig tidspunkt.

 

https://bter.com/signup/112573 (med min referral-link, dere får 10% rabatt på handel i 6 måneder)

Lenke til kommentar

Noen som kunne hjulpet meg med å sette opp riktig? Skal bruke dogehouse.org hvertfall og cgminer 3.7.2

 

emVOZ0ZI.jpeg

 

Det er det jeg har fått til hittil, men så kommer det til der skjermkortet skal konfigureres. Og da sliter jeg, kan nevne at jeg har et Sapphire 2gb 7850 skjermkort. -I 12 -g 1 -w 256 --thread-concurrency 8192

I Følge litecoin sin miner comparition så er dette anbefalte instillinger for mitt skjermkort. Men jeg skjønner ikke hvordan det skal skrives i configfila. Da den skal skrives på denne måten,http://www.minedogecoin.com/getting-such-dogecoin-a-basic-guide-to-gpu-mining-with-cgminer/

Lenke til kommentar

Noen som kunne hjulpet meg med å sette opp riktig? Skal bruke dogehouse.org hvertfall og cgminer 3.7.2

Lag en .bat-fil i samme mappe som cgminer ligger.

 

Legg inn noe som ligner dette (bare med din personalia)

cgminer.exe --scrypt -o stratum+tcp://[sERVER]:[PORT] -u [bRUKER].[WORKER] -p x -I 12 -g 1 -w 256 --thread-concurrency 8192

 

Min bat-config i spoiler for R9 290 med backup-pools

 

cgminer.exe --scrypt -o stratum+tcp://eu2.multipool.us:7777 -u bruker.worker -p x -o stratum+tcp://eu.multipool.us:7777 -u bruker.worker -p x -o stratum+tcp://us-east.multipool.us:7777 -u bruker.worker -p x -o stratum+tcp://us-west.multipool.us:7777 -u bruker.worker -p x -w 512 -v 1 -I 15 -g 1 --lookup-gap 2 --thread-concurrency 32764 --no-adl

 

 

Når du da starter .bat-fila vil du åpne opp et "cmd"-vindu som cgminer kjører i.

 

Jeg har aldri fått til config-fila med cgminer, selv om jeg har fulgt diverse guider.

Kjører cgminer med .bat på 5 rigger her og det fungerer ypperlig :)

 

Vil anbefalle folk å bruke CGWatcher til overvåkning av cgminer, hvertfall hvis det er dedikerte mining-rigger.

Endret av Snytefant
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Takk for svar, jeg skulle nok fulgt opp tråden litt bedre. Kan si så mye at den notisblokken som den så fint heter som er standard tillegg for win7 ikke var det jeg trengte. Lastet ned notepad ++ å .bat kom opp som et alternativ og jeg har allerede fått mine første 500 doge i walleten :)

Lenke til kommentar

BTC synker i verdi så mange vil nok kjøpe DOGE for å ha verdiene sine der istedefor, stor etterspørsel på DOGE = verdien stiger.

http://www.coindesk.com/massive-concerted-attack-launched-bitcoin-exchanges/
Bare vent til det går over så stiger den igjen :)

 

Har investert i noen mining rigger nå i februar. Er det noen som vet om det går an å opprette et selskap, eks enkeltmannsforetak for å kunne utgiftsføre utstyret + strømutgiftene?

Må vel da betale mva på inntekter, eller ? Noem som kan gi noen tanker rundt dette?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...