Gå til innhold

Dogecoin: mer enn bare en digital, anonym, uregulert og desentralisert valuta. NB! DogeQT v1.6 er ute!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nå er jeg ikke så veldig flink på dette med digitale valutaer, men andre som har har problem med å synce DogeCoin Walleten sin?

Står bare "Out of Sync" med meg

 

Edit:

Nå kom det endelig en melding der det står den synkroniserer. Får se om det løser seg selv :)

Nå vet jeg ikke hvor lenge siden du lastet ned QT walleten, men om det var en stund siden så er det en ny oppdatert QT versjon som ligger ute. Last den ned, kjør den så vil du sikkert få syncet den helt.

Lenke til kommentar

Blockchainen ble splittet en gang i løpet av natten. Det betyr at det har vært flere forskjellige lister over transaksjoner ute, og det har vært forvirring over hvilken som er korrekt. Problemet er nå løst, men det forutsetter at alle oppgraderer til dogecoin-qt versjon 1.4. Oppdateringen er OBLIGATORISK. Se http://www.reddit.com/r/dogecoin/comments/1ug958/psa_dogecoin_wallet_version_14_released_you_must/ for mer informasjon.

Lenke til kommentar

Blockchainen ble splittet en gang i løpet av natten. Det betyr at det har vært flere forskjellige lister over transaksjoner ute, og det har vært forvirring over hvilken som er korrekt. Problemet er nå løst, men det forutsetter at alle oppgraderer til dogecoin-qt versjon 1.4. Oppdateringen er OBLIGATORISK. Se http://www.reddit.com/r/dogecoin/comments/1ug958/psa_dogecoin_wallet_version_14_released_you_must/ for mer informasjon.

Jeg har oppdatert førstepost også, håper de fleste får dette med seg og oppdaterer klientene sine fortløpende.

Lenke til kommentar

Ja, det kunne være morsomt å ha noen bikkjepenger.

Går det an å kjøpe av noen her?

 

Har oppdatert førstepost med info over hvor man kan kjøpe dogecoins med kredittkort. For de modige er det en gylden sjanse å investere noen kroner i doge nå, mens prisen er så lav..

Endret av fargoth
Lenke til kommentar

Det står i sjette avsnitt av denne: http://www.reddit.com/r/dogecoin/comments/1ug958/psa_dogecoin_wallet_version_14_released_you_must/

 

Jeg bare linker til andre kilder i stedet for å copy-paste fordi jeg ikke synes at noen burde ta mitt ord for at noe virker. Det er mer enn nok svindel ute og går.

Jeg gjorde følgende:

  1. download v1.4
  2. goto %appdata%\Roaming\DogeCoin
  3. backup your wallet.dat
  4. delete all files in this folder (e.g. move all files to a folder, wallet.dat being the most important)
  5. Start v1.4, wait for synchronizing to finish. This takes a while.
  6. Close v1.4
  7. In %appdata%\Roaming\DogeCoin replace the newly created wallet.dat with your old wallet.dat
  8. Start v1.4

Det fungerte fint for meg.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...