Gå til innhold

Dogecoin: mer enn bare en digital, anonym, uregulert og desentralisert valuta. NB! DogeQT v1.6 er ute!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg vekslet mellom scryptpools.com og cryptoculture.net, men etter å ha brukt nut2pools.com en del dager nå er jeg veldig fornøyd! Den poolen anbefales!

 

Miner folk her fremdeles doge, eller har dere beveget dere over til andre coins? Liker ikke utviklingen på btc/doge-vekslingskursen.. :hm:http://doge.yottabyte.nu

Jeg stoppet, jeg fant ut at det ikke var noe vits å mine med 40khash/s (1000 doge/day).

Lenke til kommentar

Har selv rundt 700 khash/s, nesten 800 med OC, men blir så varmt på rommet da :p

Men klarer rundt 15k doge coins om dagen :)

Ikke verst det, over 10000 NOK i året medregnet fratrekk for strøm, forutsatt at difficulty ikke øker markant. Selv med moderat økning i difficulty vil du tjene inn kortet på relativt kort tid.

Lenke til kommentar

Nå har jeg har betalt inn til JustCoin, og ønsker å få dette over til Cryptsy. Hvordan gjør jeg dette?
Har tradet inn i BitCoin på JustCoin, og ønsker å trade dette om til DOGE på Cryptsy, men forstår ikke helt hvordan jeg skal overføre fra den ene til andre
Hvor på JustCoin gjør jeg det, og hvilen adresse skal jeg bruke? Er det "Trade Key" som finnes på Cryptsy?

Lenke til kommentar

Nå har jeg har betalt inn til JustCoin, og ønsker å få dette over til Cryptsy. Hvordan gjør jeg dette?

Har tradet inn i BitCoin på JustCoin, og ønsker å trade dette om til DOGE på Cryptsy, men forstår ikke helt hvordan jeg skal overføre fra den ene til andre

Hvor på JustCoin gjør jeg det, og hvilen adresse skal jeg bruke? Er det "Trade Key" som finnes på Cryptsy?

 

Åpne Cryptsy, gå til Balance, bla deg ned til Bitcoins og trykk "Deposit BTC". Da genererer du en BTC adresse, og denne skal du overføre BTC til fra Justcoin. Det kan ta et par timer før transaksjonen går gjennom og du får bitcoinsa på Cryptsy-accounten. Når du har BTC på Cryptsy må du gå til Trade, finne DOGE/BTC og legge inn et tilbud på "Buy DOGE with BTC". Akkurat nå er prisen 0.00000057 BTC per DOGE. Nå er riktig prisen å kjøpe, tipper vi ser en ny oppgang snart, ettersom verdien på DOGE har sunket drastisk de siste 3-4 dagene.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

ok, men hvordan gjør man det automatisk?

Finner ingen mulighet for det?

Du kan bruke et batch script, eksempelvis dette:

 

 

 

@echo off
:: variables
set drive=G:\Backup
set backupcmd=xcopy /s /c /d /e /h /i /r /y

echo ### Backing up My Documents...
%backupcmd% "%USERPROFILE%\My Documents" "%drive%\My Documents"

echo ### Backing up Favorites...
%backupcmd% "%USERPROFILE%\Favorites" "%drive%\Favorites"

echo ### Backing up email and address book (Outlook Express)...
%backupcmd% "%USERPROFILE%\Application Data\Microsoft\Address Book" "%drive%\Address Book"
%backupcmd% "%USERPROFILE%\Local Settings\Application Data\Identities" "%drive%\Outlook Express"

echo ### Backing up email and contacts (MS Outlook)...
%backupcmd% "%USERPROFILE%\Local Settings\Application Data\Microsoft\Outlook" "%drive%\Outlook"

echo ### Backing up the Registry...
if not exist "%drive%\Registry" mkdir "%drive%\Registry"
if exist "%drive%\Registry\regbackup.reg" del "%drive%\Registry\regbackup.reg"
regedit /e "%drive%\Registry\regbackup.reg"

:: use below syntax to backup other directories...
:: %backupcmd% "...source directory..." "%drive%\...destination dir..."

echo Backup Complete!
@pause

 

 

 

Det limes inn i et tekstdokument, så endrer du til riktig bane slik at din wallet.dat blir kopert, og lagrer testfilen som FILNAVN.bat. Deretter er det bare å legge den til startup-mappen eller lage en egen schedule i Windows.

 

Wallet.dat er filen som "inneholder dine dogecoins", dersom du har denne har du også tilgang til alle dine dogecoins. Den ligger normalt i en mappe kalt "DogeCoin" i C:\Users\DITTNAVN\AppData\Roaming. (En kjapp måte å finne DogeCoin mappen er å skrive %appdata% i kjør-vindet i startmenyen..)

 

wow

Endret av fargoth
Lenke til kommentar

For backup til minnepinne, legg bat fil på minnepinne, stapp inn i rett PC og kjør.



@echo off
md "%date%"
xcopy /s /c /d /e /h /i /r /y "%USERPROFILE%\AppData\Roaming\DogeCoin\wallet.dat" "%date%"
cls
echo Backup til minnepinne utført
pause

Kan også brukes til å stjele Doge's om du har tilgang til en "venn"'s PC i noen sekunder.

 

dog, potensiale for forbedringer med tanke på time. Ta bort siste pause og spar enda et sekund

Endret av Evelen!
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...