Gå til innhold

Dogecoin: mer enn bare en digital, anonym, uregulert og desentralisert valuta. NB! DogeQT v1.6 er ute!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Skjønner ikke helt dette. Digger pr nå med ~830 Khash/s konstant, men når jeg ser på transactions i poolen så får jeg bare inn ca 65 doge pr time, altså rundt 650 doge for en natt. Difficulty har jo ligget på 300-tallet siden 19. desember, hvorfor får jeg da inn så få doge for diggingen nå? Er det noe galt med poolet?

Lenke til kommentar

Tenkte å selge unna det jeg har av Ð, siden jeg ikke driver stort nok til at det er verdt tiden å tulle med. Har ikke noe særlig mine(/dige)kapasitet. Forslag på hvordan man blir kvitt de enklest mulig? Frister lite å skulle legge ut noe for salg på ebay :fun:

er det billig nok kan jeg kjøpe. mye har du og pris?

Lenke til kommentar

Skjønner ikke helt dette. Digger pr nå med ~830 Khash/s konstant, men når jeg ser på transactions i poolen så får jeg bare inn ca 65 doge pr time, altså rundt 650 doge for en natt. Difficulty har jo ligget på 300-tallet siden 19. desember, hvorfor får jeg da inn så få doge for diggingen nå? Er det noe galt med poolet?

 

Bytt pool, noen pools gir ikke ut rett mengde doge. I følge denne kalkulatoren skal du ha nesten 30 kilodoge / dag med difficulty 300 og 850 kH/s.

Endret av fargoth
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...