Gå til innhold

[Løst] Er ballespark juks i en kamp


SonicDragon

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det må et spark hardere enn forventet til for å oppnå ønsket effekt. I en slåsskamp hvor en er pumpet full av adrenalin vil stort sett smerten av et ballespark oversees med mindre sparket er hardt nok til å "knuse" ballene, eller brekke skambeinet. Eventuelt så går det visst nok an å besvime av å få ballene klemt hardt og lenge nok.

 

...men selvfølgelig, et spark i ballene er bedre enn en del andre alternativ. Kanskje det vinner deg nok tid til at du kan stikke av; det beste knepet i en slåsskamp.

Lenke til kommentar

dette er kanskje litt barnslig spørsmål med tanke på at jeg er 20 år gammel og burde ha visst svaret. jeg ønsket heller ikke skape et helt nytt emne for dette ene spørsmålet, så jeg tar det her.

 

Er det svekt, teit eller "pussy" av meg som gutt, å være redd eller nervøs når en blir truet eller mobbet? Av og til blir jeg litt skuffet over meg selv når jeg blir redd, fordi jeg tenker ofte

"ja du gutt, om du vil beskytte dine venner og elskede, må du ikke være pinglete".

Jeg får den følelsen jeg ikke vil få: frykt. Hvordan kan jeg stå opp mot pøbler, både fysisk og verbalt (diplomatikk) om jeg er nervøs og begynner å skjelve? Er dette normalt eller teit for en gutt? Kanskje jeg tenker for dramatisk, men jeg vil at mine venner skal ha det godt med meg og ikke falle offer

Endret av SonicDragon
Lenke til kommentar

dette er kanskje litt barnslig spørsmål med tanke på at jeg er 20 år gammel og burde ha visst svaret. jeg ønsket heller ikke skape et helt nytt emne for dette ene spørsmålet, så jeg tar det her.

 

Er det svekt, teit eller "pussy" av meg som gutt, å være redd eller nervøs når en blir truet eller mobbet? Av og til blir jeg litt skuffet over meg selv når jeg blir redd, fordi jeg tenker ofte

"ja du gutt, om du vil beskytte dine venner og elskede, må du ikke være pinglete".

Jeg får den følelsen jeg ikke vil få: frykt. Hvordan kan jeg stå opp mot pøbler, både fysisk og verbalt (diplomatikk) om jeg er nervøs og begynner å skjelve? Er dette normalt eller teit for en gutt? Kanskje jeg tenker for dramatisk, men jeg vil at mine venner skal ha det godt med meg og ikke falle offer

Selvsagt er det normalt. Mye mer normalt enn det motsatte, vil jeg tru. Det at gutter alltid skal være tøffe og følelsesløse er en fjortisgreie.

Endret av Skurupu
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...