Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Bilkaféen - prat om bilnyheter og bil generelt


Melding lagt til av Gavekort

Retningslinjer fra og med 30/01/2021:

  • Elbilspesifikke emner hører hjemme her, så bruk den tråden om du vil snakke elbil
  • Dette skal være et fredelig og sosialt sted for de som liker bil, vi tillater ikke forsøk på å veie opp el mot fossil
  • Elbiler er også biler, så vis respekt for de som vil snakke om elbilen sin på et nøytralt grunnlag

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Budde i Japan i fjor, hvor kvite bilar finst overalt. Så kjem eg heim til Noreg, der eg trudde kvite bilar ikkje var populært, men dælan så mange kvite nybilar som finst uti bilparken om dagen.

Eg merkar at eg likar litt ljosebrune bilar ut av dei nye bilane på marknaden. Er jo ganske nøytral eigenleg, men synest det er ein litt meir unik farge samstundes som at han er lekker. Høver seg jo ikkje på alle bilar, så klart.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132

Tralall...

30575450010_large_zps4cba9c89.jpg

 

248339-1360x768_zps63e22f3b.jpg

 

dsc_0680copy_zpse39e7025.jpg

 

 

Kunne jeg valgt farge på bilen jeg kommer til å kjøpe, hadde jeg nok gått for sølv.

 

Når det er sagt:

pJ2w8Gum_zpsd9dd2a28.jpg

Endret av Slettet+5132
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132

Blå er knall på nyere biler, men på eldre biler som SX og Skyline er jeg litt lei av blå biler.

"Alle" som omlakkerer SX-ene og Skylinene skal ha blå, da blir det nesten kjedelig å ha blå bil.

 

Når det er sagt handler nok diskusjonen om nyere biler.

Lenke til kommentar

Det er noko med den brunfargen, altså. Veit ikkje, men han blir så djup på ein måte. Vanskeleg å seia heilt korleis det ville sett ut ;)

 

Eg likar brevatnblått sjølv. Ein mild og særs ljuv farge å feste augo i, men som alle andre fargar nesten, høver jo heller ikkje denne fargen seg til alle bilar, då ;)

Endret av Vierett
Lenke til kommentar

Fin farge det der, ja. Tar jeg ikke feil, så er den unik for M6, så det er nok ikke bare frykt for å skille seg ut som gjør at vi ikke ser så mange av den på veiene. Selv har jeg Estoril Blå på min, og er fornøyd med det.

Hoho, og jeg har Le-Mans Blå, som er i samme divisjon som Estoril når det kommer til snasne blåfarger :D

Bra vi drar opp snittet på farger i Norge.

 

Når det er sagt, madammen kjøpte seg nettopp ny bil. Ferdig med den gamle grønne Micraen og endte opp med en e82 120D, i hvit :wee:

Fant et bilde av den oppdaterte bilparken:

 

1238068_10201407057274116_542905645_n.jp

 

Men må jo kjøpe ny bil snart. Får for mye pes når hun har raskere bil en meg :hrm:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...