Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Bilkaféen - prat om bilnyheter og bil generelt


Melding lagt til av Gavekort

Retningslinjer fra og med 30/01/2021:

  • Elbilspesifikke emner hører hjemme her, så bruk den tråden om du vil snakke elbil
  • Dette skal være et fredelig og sosialt sted for de som liker bil, vi tillater ikke forsøk på å veie opp el mot fossil
  • Elbiler er også biler, så vis respekt for de som vil snakke om elbilen sin på et nøytralt grunnlag

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+5132

Fikk akkurat ikke sett hvordan Aasebø kjørte, bare plassering. Hvordan synes dere han kjørte? Han kom jo på første, men han datt ned noen plasser nå..

Lenke til kommentar

Synes ikke noe særlig om brunt interiør.

 

I diverse japser ser det stort sett jalla ut.

 

Men brunt interiør kan være riktig så lekkert det..

Selv har jeg caffe latte-liknend farge på taktrekket (alcantara taktrekk), brune seter, brunt skinn i dørene, mens dashboard, midtkonsoll, plast i dørene og gulvet er i antrasitt.

 

Etter mitt syn en svært heldig kombinasjon :)

 

Men jeg har hatt japs med brunt interiør som har vært skikkelig ulekker!

Lenke til kommentar

Den ene bilen min er mørk brun metallic, med beige skinninteriør og mørkt brunt dashbord. Synes selv det er en bra kombo som skiller seg ut i positiv forstand, men brunt krever sin bil.

Men man kan ikke ha brunt interiør i billige biler. Kan egentlig ikke ha brunt på en billig bil i det hele tatt..

 

post-116700-0-51935100-1371884802_thumb.jpg

Det er på beige interiør på bildet ditt.

 

Jeg tenker bestemor og bestefar når jeg ser brunt interiør. Det er slik stua deres var, den gamle Renault 12en deres var rust-brun på både utsiden og innsiden. Helt forferdelig kjedelig.

Lenke til kommentar

Liker biler best all black errthang innvendig :)

 

Edit:

Hva synes dere om den nye 2-serien? selv digger jeg kombicoupeen og synes 2 dørs coupe/cab så litt rare ut i fleisen :)

 

En sånn en i sort med noen 19" m3/m5 felger og moderat senk :dribble:

(3-serien vokser jo bare seg større og større så jeg blir automatisk litt svak for en ny kompakt 4/5-dørs bimmer :) )

2014-bmw-2-series-gran-coupe.jpg

 

Coupe

bmw-2-series-coupe1.jpg

Cab:

BMW-2-Series-4.jpg

Endret av Primer4
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Det er på beige interiør på bildet ditt.

 

Jeg tenker bestemor og bestefar når jeg ser brunt interiør. Det er slik stua deres var, den gamle Renault 12en deres var rust-brun på både utsiden og innsiden. Helt forferdelig kjedelig.

 

Skjønte ikke hva du ville frem til her egentlig?

 

Naturbrun/beige heter komboen på interiøret mitt som betyr at det mørke feltet på dashbordet er brunt istedetfor svart som er det vanligste. Mulig at interiør omfatter mer enn bare setefarge, eller?

Lenke til kommentar

Skjønte ikke hva du ville frem til her egentlig?

 

Naturbrun/beige heter komboen på interiøret mitt som betyr at det mørke feltet på dashbordet er brunt istedetfor svart som er det vanligste. Mulig at interiør omfatter mer enn bare setefarge, eller?

Leste litt feil, trodde du mente at interiøret i bilen var brunt. Så nå at du skrev at det var beige. Det var bare det og at skikkelig brunt interiør (type bestemorbrunt) er ufattelig kjedelig.

Lenke til kommentar

Liker biler best all black errthang innvendig :)

 

Edit:

Hva synes dere om den nye 2-serien? selv digger jeg kombicoupeen og synes 2 dørs coupe/cab så litt rare ut i fleisen :)

 

En sånn en i sort med noen 19" m3/m5 felger og moderat senk :dribble:

(3-serien vokser jo bare seg større og større så jeg blir automatisk litt svak for en ny kompakt 4/5-dørs bimmer :) )

2014-bmw-2-series-gran-coupe.jpg

 

Coupe

bmw-2-series-coupe1.jpg

Cab:

BMW-2-Series-4.jpg

 

 

 

 

Må se den med M-Sport kit før jeg dømmer skikkelig, men den har jo det samme uttrykket i fronten som nye 1 serien. Ser røv ut på bilder i alle fall, ikke sååå galt i levende live, men fremdeles ikke utrolig vakker :/

Lenke til kommentar

Må se den med M-Sport kit før jeg dømmer skikkelig, men den har jo det samme uttrykket i fronten som nye 1 serien. Ser røv ut på bilder i alle fall, ikke sååå galt i levende live, men fremdeles ikke utrolig vakker :/

Nå forstår jeg ingenting, Teh fuck is this?

post-126307-0-64229700-1371938565_thumb.jpg

Her snakker vi plutselig snasen hai igjenn, vanskelig å si hva som er illustrasjoner og hva som er ekte :p

 

Får combicoupeen fronten jeg postet der oppe og coupe/cabben fronten her skal jeg si meg fornøyd :)

 

Edit:

Håper forøvrig den 5-dørern øverst der blir produsert. (om de kaller den 1 eller 2 serie er ikke så nøye) bare at den blir såpass aggressivt priset at han går rett i strupen på MB CLA.

 

Så nå at den bilde av den røde er hvordan fronten på coupe/cab blir, tydligvis noen slags spyshots, ser jo rett og slett herlig ut :)

m235i-7.jpg

Endret av Primer4
Lenke til kommentar

Nå forstår jeg ingenting, Teh fuck is this?

post-126307-0-64229700-1371938565_thumb.jpg

Her snakker vi plutselig snasen hai igjenn, vanskelig å si hva som er illustrasjoner og hva som er ekte :p

 

Får combicoupeen fronten jeg postet der oppe og coupe/cabben fronten her skal jeg si meg fornøyd :)

 

Edit:

Håper forøvrig den 5-dørern øverst der blir produsert. (om de kaller den 1 eller 2 serie er ikke så nøye) bare at den blir såpass aggressivt priset at han går rett i strupen på MB CLA.

 

Så nå at den bilde av den røde er hvordan fronten på coupe/cab blir, tydligvis noen slags spyshots, ser jo rett og slett herlig ut :)

m235i-7.jpg

 

Så "litt" bedre ut den ja ;)

 

Spørs om ikke 1 serien får en aldri så liten facelift snart og ;)

Lenke til kommentar

Merker jeg blir litt i overkant vill i buksa når jeg ser nye små bakhjulsdrevne BMW'er blir lansert. Men dagens 1-serie er igrunn veldig stygg utseendemessig.

 

Da blir det å bytte ut det man har og kjøpe den minste BMW 'Yahreswagen' sedanen med bensinturbo om 1-2 år. Det er så synd at det ikke går an å få LSD fra fabrikk på BMW. Tror det blir å prøve Quaife diff på neste BMW.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jammen du skal ikke ha bil for å more deg eller kjøre vilkårlig rundt med her i Norge. Bil skal være et miljøvennlig fremkomstmiddel sånn at resten av verden ser hvilket rødgrønt foregangsland vi er. Stikk heller og kjøp deg en liten dieselbil, det er det regjeringa vil at du skal kjøre rundt i.

Endret av Ham 550
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...