Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Bilkaféen - prat om bilnyheter og bil generelt

Melding lagt til av Gavekort

Retningslinjer fra og med 30/01/2021:

• Elbilspesifikke emner hører hjemme her, så bruk den tråden om du vil snakke elbil
  • Dette skal være et fredelig og sosialt sted for de som liker bil, vi tillater ikke forsøk på å veie opp el mot fossil
  • Elbiler er også biler, så vis respekt for de som vil snakke om elbilen sin på et nøytralt grunnlag

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva er det man ikke gjør når panikken inntreffer?

Tror dere ABS hadde hjulpet no særlig på det føret der? Det var så og si ingen friksjon mellom hjul og bakken, kanskje det hadde hjulpet med kjetting?

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+3165
Skrevet

Poenget er at det ikke hadde vært forskjell på om det hadde vært et kvinnemenneske eller en mann bak rattet :p

En mann hadde nok sett sperringen på toppen av bakken :wee:

Skrevet

Hva er deres 0-100 tid? Tok et par halvdøende forsøk istad og kom opp med rundt 11 sek. 2.1 140hk, 1200 kg. Har sett noen på youtube som greide rundt 10sek, men det krever selvsagt mer av føreren, noe jeg ikke har. :)

Skrevet

Dauet motoren siden hun tydeligvis ikke hadde ABS? Og hvorfor prøver hun å styre med låste hjul? Ikke at hun hadde noe sted å svinge unna til, men virker som hun forventet at det å svinge ville hjelpe.

Jeg tror du sa noe viktig her. HUN!

Men fra spøk til revolver, folk kan ikke kjøre i dag. Det var en hel fin hage hun kunne styrt inn i i steden for å få panikk og låse bremse og ratt. Lurer dog på hvorfor absen kutter? Må være fordi hjula ikke hadde grep nok til å rulle igjen mellom bremseimpulsene, og st bilen trodde den sto i ro.

Så mye hjalp abs;)

Skrevet

ca 5 sekunder her også. Men er mest imponert over hvor godt det drar når man fortsetter fra 100 og opp.

Jeg akser som pokker i sjettegir når ladetrykket bikker 0,5 bar :p Det skulle nesten ikke vært lovlig :p

Hvaslags bil har du ?

Skrevet

Noen her som har kjørt drosje?

Skal trappe ned på arbeidet på siden av studiene, så da har jeg kommet frem til at dette kanskje kan være noe å gjøre i helgene.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...