Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Bilkaféen - prat om bilnyheter og bil generelt


Melding lagt til av Gavekort

Retningslinjer fra og med 30/01/2021:

  • Elbilspesifikke emner hører hjemme her, så bruk den tråden om du vil snakke elbil
  • Dette skal være et fredelig og sosialt sted for de som liker bil, vi tillater ikke forsøk på å veie opp el mot fossil
  • Elbiler er også biler, så vis respekt for de som vil snakke om elbilen sin på et nøytralt grunnlag

Anbefalte innlegg

Fy faen nå er det rett før jeg flipper! Budbilen har smelt døra i hjulskjermen min og laget bulk!!!!

 

Dette skal ikke på min regning!

Budbilen du parkerer ved siden av er ikke tilfeldigvis en Peppes Pizza-bil, er det? Midt i Stavanger sentrum, på en smal parkeringsplass med plass til to biler? Isåfall har jeg sett bilen din!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Etter at jeg hadde reparert bulken sist gang hadde sjefen for budbilfirmaet blitt drittsur siden jeg ikke hadde sagt ifra, men ikke hadde jeg noe aning når dette hadde skjedd. Nå har jeg gått rundt bilen hver dag jeg har parkert der med xenonlykt.... Ja, er litt syk i hodet. Men regner med det blir fikset opp, og sjefen min gir meg sin parleringsplass i garasjeanlegg.

Lenke til kommentar

7300,- skal Møller ha for å fikse bulken og lakkere. Så kommer også utgifter til leiebil da jeg er helt avhengig av bil hver dag.

 

Krysse fingrene at han sjefen tar tak som han sa. Får svar neste uke.

 

Noen som vet hvordan det er med leiebil om han tar dette på arbeidsforsikringa? Får jeg dekket dette egentlig?

Endret av Amberlamps
Lenke til kommentar

Fælt så mye ulykker fortiden.

På vei til Oslo kl 19:00 ved Kragerø var det en dødsulykke så jeg måtte kjøre minst 1 time extra...

Så på vei hjem fra Oslo var det en tulling som hadde klart og kræsje på e18 og havnet i "midtdelern" så da ble det 30min extra. Så om ikke det skulle være nok var det en ulykke rett før Risør!

Lenke til kommentar

x35i motorene? Hva snakker vi av krefter på en 535i?

 

Var ute og kjørte litt nå.. Får lyst til å fylle opp tanken og tilbringe en hel helg i bilen. Fy fanken så behagelig den er i comfort modus!

Grøsser litt ved tanken på hvor sykt det må være med 200hk til :p

Endret av Hotel Papa Echo
Lenke til kommentar

x35i motorene? Hva snakker vi av krefter på en 535i?

 

Var ute og kjørte litt nå.. Får lyst til å fylle opp tanken og tilbringe en hel helg i bilen. Fy fanken så behagelig den er i comfort modus!

Grøsser litt ved tanken på hvor sykt det må være med 200hk til :p

 

"gamle" 335i N54 Motoren kunne få nesten 400hk (fra 306) med remap, og hele 550Nm (400 stock)

Lenke til kommentar

Du har den hvertfall til disp. fantastisk fin bil det der. Noe interiørbilder?? Er det en importbil? Kan ikke huske å ha sett en 35i tilsalgs i Norge, de leverer vel 2012 modellene nå om dere har kjøpt helt ny.

 

anyways

legg merke til fronten på bilen 5:03, slik burde den bli lagd!

 

http://www.youtube.com/watch?v=tohROgi3Jyw&feature=endscreen&NR=1

Endret av Amberlamps
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...