Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Bilkaféen - prat om bilnyheter og bil generelt


Melding lagt til av Gavekort

Retningslinjer fra og med 30/01/2021:

  • Elbilspesifikke emner hører hjemme her, så bruk den tråden om du vil snakke elbil
  • Dette skal være et fredelig og sosialt sted for de som liker bil, vi tillater ikke forsøk på å veie opp el mot fossil
  • Elbiler er også biler, så vis respekt for de som vil snakke om elbilen sin på et nøytralt grunnlag

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+3165

På verdensbasis er det nok like mange idioter som kjøper Ferrari på grunn av imaget som det er de som kjøper RS-Audier.

 

Amberlamps (DSG?): Ikke Autmoat FTW. DSG FTW! Automatkasser er gammeldagse og vanvittig kjipe.

 

Bare den girer selv gir jeg pokker :p Lenge leve latskapen :love:

Indeed!

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165

Ferrari og Lamborghini er for lottovinnere. Porsche er litt kjedelig siden det er så mange som har det. Du får liksom ikke den veldig eksklusive følelsen som en Porsche burde gi deg.

Ville heller gått for en Lamborghini enn Ferrari uansett, i og med at de er sjeldnere. Men skulle jeg virkelig brukt mye penger på en bil, hadde jeg kjøpt noe ikke mange har iallefall, Aston Martin, Jaguar osv.

 

Siste jeg ville kjøpt er Porsche.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165

Jeg er litt mer realistisk, så jeg ønsker med en Boxster med PDK. En fantastisk maskin.

 

Og før noen kommer med at det er jentebil, så har jeg ett spørsmål: Har du kjørt en? :)

Det er jo ikke kjøreegenskapene til Boxsteren så gjør den "jentete" da ^^, .

Er vel mer utseendet og det faktum at de fleste har inntrykk av det alltid sitter en dame-skikkelse (kvinne/mann) bak rattet.

Men nei jeg har ikke kjørt den.

Lenke til kommentar

Det er jo ikke kjøreegenskapene til Boxsteren så gjør den "jentete" da ^^, .

Er vel mer utseendet og det faktum at de fleste har inntrykk av det alltid sitter en dame-skikkelse (kvinne/mann) bak rattet.

Men nei jeg har ikke kjørt den.

 

Utseendet? De nye Boxsterne er jo ikke annet enn vanvittig fete. Personlig syntes jeg de gamle også ser kule ut. Det er faktisk ekte Porsche på alle områder, og jeg tror disse fordommene har mer å gjøre med folk som tror det er en leke-Porsche for kvinnfolk. Jeg skal vedde på at de fleste som sier det verken har kjørt en, eller har råd til en.

 

Mx 5 er jo stilig! Men er ikke 1,8 den minste motoren?

 

Minste motoren i NC er 1,8. NA og NB ble levert med 1,6. Jeg har en 1,6-liter. Riktignok med manuell, men det er ingen jentebil. Mer moro for samme sum penger er umulig å finne.

Lenke til kommentar

Audis peneste kruttønne

 

Drømmebil (og drømmejobb, skal seriøst bli motorjournalist), men hvorfor ikke manuelt gir?

 

Fordi vi er i år 2010. Automat ftw

Greit at du ikke kan kjøre manuell (no offence :p), men for alle som har kjørt det så kjenner vi til fordelene det har. Og særlig i en bil som RS5.

 

Og ja, jeg vet at DSG-kassa kanskje er verdens beste, men de kunne i det minste ha levert RS5 med begge deler. Jeg liker ikke utviklinga som går mot kun automat.

Lenke til kommentar

Audis peneste kruttønne

 

Drømmebil (og drømmejobb, skal seriøst bli motorjournalist), men hvorfor ikke manuelt gir?

 

Fordi vi er i år 2010. Automat ftw

Greit at du ikke kan kjøre manuell (no offence :p), men for alle som har kjørt det så kjenner vi til fordelene det har. Og særlig i en bil som RS5.

 

Og ja, jeg vet at DSG-kassa kanskje er verdens beste, men de kunne i det minste ha levert RS5 med begge deler. Jeg liker ikke utviklinga som går mot kun automat.

 

Unnskyld meg, men hvordan vet du at jeg ikke kan kjøre manuell? Selv tar jeg lappen med manuell og har fått høre av de forskjellige kjørelærerne jeg har hatt timer med om hvor lett jeg har gjort jobben deres. Er ikke noe problem i det hele tatt å kjøre manuell, å av og til er det morro også, men når det bare er køkjøring her jeg bor så velger jeg autolat.

 

Ta deg ei pera.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...