Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Bilkaféen - prat om bilnyheter og bil generelt


Melding lagt til av Gavekort

Retningslinjer fra og med 30/01/2021:

  • Elbilspesifikke emner hører hjemme her, så bruk den tråden om du vil snakke elbil
  • Dette skal være et fredelig og sosialt sted for de som liker bil, vi tillater ikke forsøk på å veie opp el mot fossil
  • Elbiler er også biler, så vis respekt for de som vil snakke om elbilen sin på et nøytralt grunnlag

Anbefalte innlegg

Da er portene åpnet, og årets gatebiltreff er i gang. Jeg reiser opp i morgen etter jobb, kommer med bilder på søndag. Noen andre som reiser oppover?

Jeg reiser oppover fra Kristiansand etter jobb.

Fikk lov å gå fra jobb klokka 1330, så er jeg hjemme 1350ish også spise litt, pakke resten ned i bilen, så satser vi på å kjøre ca 1500.

 

Du kjører fra?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+13412342564

Alle har jo alltid visst at det er Bugatti som gjelder uansett. Holder ikke med en plastrakett fra Unaiten.

 

Synes SSC fikk alt for lite oppmerksomhet, jeg...

Lenke til kommentar

Jeg er i grunn enig. Veyron var liksom den store prestisjebilen, som nå igjen er helt på toppen, mens SSC var outsider på tross av verdensrekorden.

 

Men slike superhypersportsbiler synes jeg ikke er så interessante. Gi meg heller en kjapp nok coupe/sportsbil som også ser bra ut så er det bedre. Er for meg uinteressant hvor mye over 300 en bil klarer.

Lenke til kommentar

Men slike superhypersportsbiler synes jeg ikke er så interessante. Gi meg heller en kjapp nok coupe/sportsbil som også ser bra ut så er det bedre. Er for meg uinteressant hvor mye over 300 en bil klarer.

 

Syns jeg og, men en Veyron kunne jeg gjerne tatt.

Endret av toro3
Lenke til kommentar

Spørs hvor lenge dette holder, Transtar Racing skal lansere en ny supersportsbil som de ønsker å knuse Bugatti med, ifølge det som blir avslørt av bladet Motor. Bilens motor er en 9,3 liter V8'er med intet mindre enn 2000 ville hestekrefter til disposisjon, med omlag 2700 Nm i dreiemoment. Den skal gjøre sprinten 0-100 på ca 1,5 sekunder og ha en toppfart på nesten 500 Km/t! Bilen skal visst gå under navn Dagger GT.

 

Om den nye Dagger GT faktisk holder det den lover gjenstår bare å se...

Endret av SLIguy
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+13412342564

Mener å huske å ha sett en drag-bil med skilter i England (Wolverhampton?) på Fifth Gear som gikk vesentlig fortere enn en Veyron.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165

Må si jeg har sansen for den nye Passaten. Ser skikkelig bra ut i mine øyne. Mye mer sporty og elegant. Litt Aston Martin- preg nesten.

Den "nye",sånn som i en 5 år gammel modell? :whistle:

Eller snakker du om Passat CC?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...