Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Bilkaféen - prat om bilnyheter og bil generelt


Melding lagt til av Gavekort

Retningslinjer fra og med 30/01/2021:

  • Elbilspesifikke emner hører hjemme her, så bruk den tråden om du vil snakke elbil
  • Dette skal være et fredelig og sosialt sted for de som liker bil, vi tillater ikke forsøk på å veie opp el mot fossil
  • Elbiler er også biler, så vis respekt for de som vil snakke om elbilen sin på et nøytralt grunnlag

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Xstrata Nickel Falconbridge Nikkelverk, er det ikke ?

 

Falconbridge var den gamle eieren, de solgte til Xstrata fra Canada.

 

On-topic:

 

Jeg ser veldig frem til nye Saab 9-5. Det blir interessant å se om den klarer å leve av et entusiastmarked. Det er jo litt trist, men den vil ikke klare å kapre spesielt mange kunder fra BMW, Audi og Mercedes, som skal være konkurransen dens. Så man må jo håpe at de klarer å drive det til en så lav pris at det ikke blir ulønnsomt.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
Gjest Slettet+13412342564

GM-ansatte får ikke si "Chevy"

 

"Når du ser på de mest anerkjente merkevarene i verden i dag, slik som for eksempel Coke eller Apple, så fokuserer alle på konsistent merkevarebygging."

 

Coke heter jo egentlig Coca Cola så der dreit GM seg litt ut. Forøvrig er jeg enig i hovedpoenget deres.

 

På ESPN for noen dager siden reklamerte de med "Driven by Chevy" (husker ikke hva de var de sponsa), så de bryr seg ikke så mye :p

Lenke til kommentar

Charger "There is no replacement for displacement"

 

BMW-Lets use zeh technology to make ziz car go fazter.

 

 

Nå mener jo jeg at en motorsykkel som varver over 10 k rpm er hissig og ikke en bil som bare gir 6-8 k..

 

 

Det er iallefall hva jeg legger i hissig. :D

Endret av TMK9C
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+13412342564

Blir ikke hissig av bare rpm da, den bare hyler mer :p

 

(Charger'n er jo hissig selv når motor'n ikke er i gang. Utseende skriker jo : "I'mma fuckin' kill you!")

Endret av Slettet+13412342564
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...