Gå til innhold

Bloggere som syter og klager.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Siktet vel i utgangspunktet til type "Voe" bloggere. Syting er ikke forbudt men det blir for dumt når man skal begynne å syte over følgene av sin egen blogging/syting slik som feks."Voe" bedriver.

 

Og poenget til meg og flere her i tråden er at det er akkurat det samme TS nå bedriver, når han syter over følgene av sitt opprinnelige innlegg.

Lenke til kommentar

 

Og poenget til meg og flere her i tråden er at det er akkurat det samme TS nå bedriver, når han syter over følgene av sitt opprinnelige innlegg.

Men alle som er her har jo selv aktivt oppsøkt denne tråden. Det er ikke noe som man blir eksponert for i landsdekkende media enten man vil eller ei, slik som med "Voe". Ingen her synes det er noe galt i at folk syter. Det som er galt er at de syter i landsdekkende media.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

TS klager kanskje fordi såpass mange henger seg på en latterliggjøring av TS sitt innlegg.Kom igjen, når man ser at tre andre har kommentert akkurat det samme før, hvorfor kommer man med flere personangrep og latterliggjøringer? Det kan ikke være fordi man tror TS trenger det, mange har skrevet det allerede, så da skriver man vell slike innlegg fordi en har ett behov for å rakke ned på andre.

 

Jeg synes ikke innlegget var så veldig bra formulert, men meningen bak det var kanskje det at mennesker som skriver om og lager ett bilde om at deres liv er perfekt, samtidig som de rakker ned på andre, må tåle å få kritikk.

Endret av Andeith
  • Liker 4
Lenke til kommentar

Mange kåte menn i Norge som er villig til å gi penger til fine jenter.

http://www.aftenposten.no/bolig/Kristina-23-fikk-rad-til-leilighet-med-blogginntekter-7379258.html

 

Hvorfor er det ingen tjukke bloggere som blir populære???? Jeg vil se en tjukk blogger på 120 kilo bli populær og tjene masse penger.

 

Så, en attraktiv jente som tjener gode penger må, ved en naturlov, ha tjent de pengene på grunn av utseendet sitt?

 

Som herzeleid sier: kåte menn bruker nok pengene på helt andre ting enn bloggere.

Lenke til kommentar

Mange kåte menn i Norge som er villig til å gi penger til fine jenter.

http://www.aftenposten.no/bolig/Kristina-23-fikk-rad-til-leilighet-med-blogginntekter-7379258.html

 

Hvorfor er det ingen tjukke bloggere som blir populære???? Jeg vil se en tjukk blogger på 120 kilo bli populær og tjene masse penger.

 

Du kan jo alltids bidra med noen klikk hvis du finner noen i denne gruppen.

 

Forøvrig er det åpenbart at leserne av rosablogger er kvinner, så antallet "kåte menn" er lavt. Og: hun sisteplass-damen drar da mange lesere (igjen, stort sett bare hunkjønn), selv om hun ikke har noe perfekt utseende.

 

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Først å fremst er blogg en hobby, alle som vil kan lage seg en blogg. Noen bloggere blir mer populære enn andre og det er desse som får mye kritikk og hat fra leserer. Hvorfor? Jo netopp fordi dem er ''populære'' for et eller noe. jeg selv kan si meg enig at de som klager flere år etter noe som har skjedd er tåpelig. Da ser du ganske lett at du begynner å bli glemt og det er jo katastrofe for rosabloggerene. Det er jo krise å miste bloggen og topplista siden du tjener penger og får mye sponsor, dette synest jeg er dumt, jeg leser blogger som ligger på topplistene som 14-15 år gamle jenter har og dem har så å si alt fordi de tjener over haterene. Syting er bare noe de gjør når det rykker ned på topplisten, fordi da blir jo pengesummen mindre og.

Lenke til kommentar

Jeg bryr meg ikke, fordi jeg leser ikke disse bloggene. Og jeg leser heller ikke nettaviser som dekker disse bloggene, da de er søppel.

 

Skaff deg andre nyhetsformidlere. Sånn, problem løst.

 

ja, for jeg kommer til å ville slutte å lese vg og dagbladet... :roll: Kommer ikke til å skje skjønner du, er bare det at det er jævlig irriterende å se trynet til voe annenhver dag på forsiden som om hennes liv og følelser rundt bloggen hennes er så innmari viktig for oss andre.

Det hele er pr kåthet! For å stadig eksponere henne for andre så vil folk gå inn på bloggen hennes og huske henne hele tida

 

Det er nesten som om foreldra til voe har en eller annen slags avtale med vg..

 

 

Lenke til kommentar

 

ja, for jeg kommer til å ville slutte å lese vg og dagbladet... :roll: Kommer ikke til å skje skjønner du, er bare det at det er jævlig irriterende å se trynet til voe annenhver dag på forsiden som om hennes liv og følelser rundt bloggen hennes er så innmari viktig for oss andre.

Det hele er pr kåthet! For å stadig eksponere henne for andre så vil folk gå inn på bloggen hennes og huske henne hele tida

 

Det er nesten som om foreldra til voe har en eller annen slags avtale med vg..

 

 

 

Leser du feks Aftenposten vil det være mindre rosabloggere. Du velger jo medier hvor du vet det er mye av slikt.

Lenke til kommentar

Når man åpner munnen eller gjør handlinger uten å tenke så får det ofte konsekvenser på godt og vondt, og aller oftest vondt.

 

De fleste av oss gjør ting enkelte ganger uten å tenke på konsekvensene og når konsekvensene først kommer så leter man desperat etter sympati fra andre for å få en slags aksept for at man gjorde feilen man gjorde.

 

Dette tror jeg er hovedproblemet til både TS, denne bloggeren og til tider undertegnede...

  • Liker 1
Lenke til kommentar

ja, for jeg kommer til å ville slutte å lese vg og dagbladet... :roll: Kommer ikke til å skje skjønner du, er bare det at det er jævlig irriterende å se trynet til voe annenhver dag på forsiden som om hennes liv og følelser rundt bloggen hennes er så innmari viktig for oss andre.

Det hele er pr kåthet! For å stadig eksponere henne for andre så vil folk gå inn på bloggen hennes og huske henne hele tida

 

Det er nesten som om foreldra til voe har en eller annen slags avtale med vg..

Det får være opp til deg. Men hvis du irriterer deg over sakene til VG og DB, så ville jeg sluttet å lese de. Det er møkkaviser med kun kjendisnyheter, uansett.

 

Og angående det siste du skrev. Så har de helt sikkert det. Det er normal praksis.

Endret av Skurupu
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...