Gå til innhold

Xbox One Importstatus (betalings/leveringsstatus)


SIR WOLFIE 87

Anbefalte innlegg

Den er i Oslo. Registrert og sendt videre med bedriftspakke. Forventet levering er Mandag. Det kan stemme ganske bra faktisk siden det pleier aldri å ta mer enn to dager fra Oslo til Odda. Senest Tirsdag skal eg ha den. Nesten bedre at det ikke er bud på døren, da har man ikke det stresset at man må være hjemme.

 

Edit; Eller er det bud på døren? Forvirret hele veien..

Det er vel bud ja, men om du ikke er hjemme leverer de den bare til nærmeste postkontor.

 

Selv bor jeg i et leilighetskompleks, så det er mindre sjanse de finner frem hit, enn om du bor i et enslig hus/leilighet.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er vel bud ja, men om du ikke er hjemme leverer de den bare til nærmeste postkontor.

 

Selv bor jeg i et leilighetskompleks, så det er mindre sjanse de finner frem hit, enn om du bor i et enslig hus/leilighet.

Bor en liten blokk. Får de problemer med å finne fram får eg heller møte dem. Ja da tar eg iallefall Mandag som er "sikker" dato.

Lenke til kommentar

Noen som har fått noe klarhet i vi som har invoice-problemet?

 

 

Prøv å ringe norsk UPS. 80033470.

 

Virket veldig profesjonelle når jeg snakka med de hvertfall. Bare gi de ordrenr og spør hva som er statusen/eventuelt hva du selv kan gjøre.

 

Kan jo hende alt du trenger å gjøre er å fortelle om innholdet/hvor pakken skal etc.

Endret av SIR WOLFIE 87
Lenke til kommentar

Prøv å ringe norsk UPS. 80033470.

 

Virket veldig profesjonelle når jeg snakka med de hvertfall. Bare gi de ordrenr og spør hva som er statusen/eventuelt hva du selv kan gjøre.

 

Kan jo hende alt du trenger å gjøre er å fortelle om innholdet/hvor pakken skal etc.

 

Ringte til dem, men fikk beskjed at MS Store måtte sende dem noe. Får ikke tak i MS Store på telefon.

Lenke til kommentar

"Xbox One Console European Version - Levering i første kvartal af 2014"

 

https://www.coolshop.com/no/catalog/product/83374-xbox-one-console-european-version-levering-i-frste-kvartal-af-2014

 

Dette var jo dumt. Nå har jeg også fått en sendingsbekreftelse på Forza Motorsport 5 fra videogameplus.ca :(. Ender opp med det spillet men ingen konsoll før mange måneder til..

Endret av iL Sephiroth
Lenke til kommentar

Kom på døra i Oslo akkurat :)

 

Edit: Med klistremerke om at varen ikke enda er tollbehandlet av UPS og ikke må åpnes før dette er utført. Kan ta inntil ti dager.

 

Lar bare være å åpne pakken jeg da :grin:

What? Den skal jo være tollbehandlet?

 

Dere som har ringt, hvilket nummer har dere brukt?

http://www.microsoftstore.com/store/msde/de_DE/DisplayHelpContactUsPage/

 

Kan jo prøve den engelske MS Store og. Bruker du Skype er det visstnok gratis å ringe.

Lenke til kommentar

What? Den skal jo være tollbehandlet?

 

 

 

Trodde jeg også. Regner med at det bare er papirarbeidet mellom UPS og Tollen som kanskje blir etterregistert. Tror ikke det blir noen ekstra utgift, bare byråkratisk. Og da har man vel egentlig ikke lovt til å åpne pakken før tollen er avklart.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...